kanavapakettien sulkeminen


Hei,



Onko ketään muuta käyttäjää korvennut kanavapakettien sulkemisen vaikeus?



Vaihtoehdot ovat 40min odotus asiakaspalveluun puhelimella tai eksyminen oma elisan valikkohelvettiin?



Eikö saisi samalla tavalla suljettua kun kanavat saa aukikin? 



Nyt tuntuu että halutaan tahallaan vaikeuttaa kanavien sulkemista tekemällä siitä tarpeettoman vaikeata.



Selkeät ohjeet oma-elisaan ja varmistusviesti sähköpostiin sulkemisesta ei luulisi nykytekniikalla olevan kovin vaikeata.



Kommentoikaa oletteko samaa mieltä ja onko mielestänne nykyinen käytäntö helppokäyttöinen.
Minä sain helposti lopetettua. Selaimella elisaviihde.fi --> Maksukanavat --> Lopeta tilaus. Tulee infoteksti, milloin paketin tilaus loppuu.
Hmmmm.....



Tuosta aloitusviestistä ei suoraan käy ilmi onko kyse Viihteen kanavapaketeista vai kaapeliTV:n. Ensin mainitun pakettien lopettaminen onnistuu elisaviihde.fi-sivustolla , mutta jälkimmäisen menettelyistä en tiedä.
kaapeli-tv on kysymyksessä ja sen maksulliset kanavapaketit.



eilen selvisi sellainenkin ihme mitä aikaisemmin ei ole tullet esiin,



oma-elisasta avattu kanavapaketti joka kaikkien tekstien mukaan on auki ja listauksissa ja maksuissa näkyy avattuna ei oikeasti olekaan auki fyysisesti.



tuskailtiin muutama vuorokausi ennenkuin tekniikan kaveri huomasi asian ja avasi kanavat "käsin" !!



samaan aikaan sattunut elisan ja saunalahden sähköpostikirjautumisien häiriö käytännössä esti sähköpostien luvun joten selvittely oli hankalaa.



hankalaa myös sen takia että ongelmaa käsitteli aina eri henkilö, olisi helpompaa nimetä yksi joka asian selvittää nyt soppaa hämmentämässä oli liikaa porukkaa, kukaan ei tiennyt vian todellista syytä vaan valmiita vastauksia jaeltiin kuin aivokuolleelle potilaalle.



onko muilla ollut kaapeli-tv kabavien kanssa tälläisiä ongelmia? lopulta kanavat saatiin auki ja sähköpostit toimimaan joten kiitos siitä!
Tällä hetkellä kanavakorttien kanavapakettien sulkeminen onnistuu asiakaspalvelun kautta.
Tämähän on tiedossa.



Onko asiaan tulossa muutos ?



Jos lopetus on mahdollista ruksi ruutuun periaatteella elisa viihde-palvelussa, miksi samaa periaatetta ei saada oma-elisan kaapeli-tv puolelle?
Viihteessä paketteja voi tosiaan jo hallinnoida täysin. OmaElisaan pyritään tuomaan tulevaisuudessa parempi hallinta kanavakorteille, mutta sen tilanne on auki ja ei tapahdu ainakaan vuoden sisällä varmuudella. Tällä hetkellä kanavakortti muutokset tehdään asiakaspalvelun kautta.
Noniin nyt on KAKSI (2)  VUOTTA KULUNUT, mikä on kanavapakettien sulkemisen tilanne nyt? Hitaat on Elisan kiireet, laskut kyllä tulee ajallaan ja taas oli maksuja nostettu miksi? Eikö palkkamaltti ja pitäytyminen korotuksista koskekaan Elisaa? Miksi? Kuka on asiakastyytyväisyys päällikkönne?