Tuolla on tuo keskustelu: Virheitä Saunalahden sivuilla!
Laitoin jo sinne ideaksi, mutta varmuuden vuoksi myös tänne. Jospas sinne lisättäisiin jokin merkintä, kun korjaus on valmis tai ainakin mennyt johonkin suoritusportaalle.
Kuittaus ongelma kun "Virheitä Saunalahden sivuilla!" on korjattu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
Virheilmoitusten ketju on nykyisellään jo varsin pitkä ja pomppailee esiin milloin milläkin hakusanalla Palstalla tai Googlessa seikkaillessa. Ketju ei myöskään ole rakenteeltaan kovin johdonmukainen, kun vaikka yhtä kirjoitusvirhettä koskeva kommentti saakin muilta käyttäjiltä lisäkommentteja, jotka eivät enää liity varsinaiseen kirjoitusvirheeseen tai sen korjaukseen ollenkaan.
Voisiko ajatella, että olisi siis hyödyllisempää avata aina yksittäinen ketju yksittäisestä virheestä? Näin saisimme merkittyä ketjun ratkaistuksi, kun ongelma on korjattu 🙂 Myös moderaattoreiden olisi helppo seurata, mihin asioihin on tullut korjaus ja tarvittaessa kysellä perään täällä talon sisällä.
Vai olisiko ratkaisuna kokonaan oma keskustelualue, jonne te voisitte vain avata uusia ketjuja (ikään kuin suoria vikailmoituksia) ja avattuihin ketjuihin voisivat kommentoida vain moderaattorit. Näin keskustelu ei ajautuisi offtopiciksi, vaan pysyisi varmasti vikailmoitus & vastaus -linjalla :)
Ehkä tässä kohtaa olisi hyödyllisintä avata Palstan "kattotasolle" oma alue, jossa voitaisiin käsitellä tämäntyyppisiä asioita? Tietynlainen "ylläpidon alue", jossa keskusteluun voisivat osallistua asiasta kiinnostuneet ja Saunalahden (ja Elisan) Palsta säilyisi tuotteista ja palveluista keskustelemiselle. Samalla alueella voisi olla oma paikkansa myös Palstaa koskevalle keskustelulle ja Palstan tiedotteille, ehkä muullekin "yleiselle"!
Toivottavasti sinne ei tulisi oikeuksia, ettei menisi sekaisin.;)
Huolenne muista valituksista/vikailmoituksista ei varmastikaan ole tuulesta temmattu, mutta silti haluaisin kokeilla tätä! Ehkä kaikki riippuu vain ohjeistamisesta? Ja mikäs siinä ollessa, jos tällainen "vikarialue" aktivoittaa palstalaisia muunkin keskustelun osalta 🙂 "Mun laajakaistani ei toimi"-keskustelunavaukset siirretään kuitenkin omalle alueelleen, jossa keskustelu voi jatkua ja apua varmasti saa.
Saahan sen suljettua, jos ongelmia tulee liikaa.;)