Hankin puhelinliittymäni asiakasnumerolle mobiililaajakaistan. Minulla on ollut e-laskutus käytössä jo vuosia. Nyt kuitenkin , kun asiakasnumerolleni lisättiin se mobiililaajakaista , niin laskutustapa muuttui maksulliseksi paperilaskuksi Oma Saunalahden mukaan. Itse en ole muuttanut laskutusta.
Siis korjatkaa systeemeitänne niin , että laskutustapa ei muutu , kun asiakasnumerolle lisätään liittymiä. Onhan se varsin erikoista , että jos asiakkaalla on sähköinen laskutus käytössä ja lisättäessä liittymiä samalle asiakasnumerolle/laskulle laskutustapa muuttuu takaisin paperiseksi.
Laskutustavan säilyminen liittymämuutoksissa tai lisättäessä asiakasnumerolle uusia liittymiä
Sivu 1 / 1
Tuo uuden liittymän tilaaminen samalle asiakkuudelle ei katkaise sähköisen laskutuksen sopimusta pankin kanssa, tässä tapauksessa on kyseessä vikatilanne OmaSaunalahden puolella missä laskutustapa näkyy väärin. Eli laskutus pysyy kyllä samana kuin ennenkin, ja korjataan tuo virheellinen näkymä kuntoon mahdollisimman pian 🙂
Ihan vikatilanne tällä kertaa kyseessä, ei ominaisuus järjestelmässä.
Omat tietoni
Ajankohtaiset tietoni
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi