Arvoisa operaattori,
Viestini voi tulkita myös palautteena uuden hinnoittelurakenteen esiintuomisesta. Kuluvalla viikolla vk29/2014 Saunalahden sivustolle ilmaantuivat uudet selkeät liittymätyypit Huoleton ja Tarkka eri variaatioineen. Samassa yhteydessä linkityksistä katosivat vanhempien liittymätyyppien hinnastot kuten Oiva, joka on ollut myynnissä viimeiseen sivustopäivitykseen saakka. Ei hinnastojen pitäisi tällä tavoin kadota, vaikka ne sitten tuotaisiinkin lomakauden jälkeen takaisin.
Mielestäni hinnoittelurakenteen muutokset lähtevät siitä, että taustamateriaali on ensin valmiina. Tuote lanseerataan ja markkinointi aloitetaan vasta, kun kaikki on kunnossa.
Ehdotan asiakasraadin perustamista, jossa henkilökunnan ulkopuolisilla maallikoilla luetettaisiin sopimustekstejä ja lyhennelmiä, jotta tulkinnanvaraisuudet saataisiin minimoitua. Viittaan tässä keskustesäikeeseen:
https:///t5/Tiedotteet/Saunalahdelta-uusia-puheliittymia-myyntiin/td-p/376839/page/4
Asiakasraadin välityksellä katsantokanta saattaisi laajentua, jolloin kapeahkon resurssin ja värittyneiden lasien pulmat vähentyisivät.
Liittymäuudistusten läpivieminen järjestelmällisemmin ja asiakasraadin perustaminen
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
Nih. Sen sijaan asiakasraadin käyttö jälkikäteen on mahdollista, eikä ilmeisesti yhtään edes nolota. Kuten tässäkin tapauksessa:
http://yhteiso.elisa.fi/t5/Tiedotteet/Saunalahdelta-uusia-puheliittymi%C3%A4-myyntiin/td-p/376839/page/9
Jos asiakasraadin käyttö etukäteen ei tosiaankaan ole mahdollista, niin voisitteko edes palkata sinne yhden osaavan ja älykkään kaverin, joka tarkastaisi materiaalit ennen julkaisua?