Lista yleisimmistä virhe koodeista
Elisa Viihde
Ensin alkoi kaapeliyhteys hävitä ja sen jälkeen myös nettiyhteys. Otettuani yhteyttä tukeen sain uuden digiboksin joka auttoi kaapeliyhteyteen. Viikko sen jälkeen nettiyhteys hävisi täysin eikä nettiboksi pystynyt enää löytämään taajuuksia. Taas soitto tukeen ja minulle kerrottiin että valkoisella boksilla iän myöten tämä oli tunnettu ongelma (sain jatkuvasti viestin virhekoodista 11 ja käskyn yrittää uudestaan myöhemmin. Sain uuden boksin (mustan Netgem 7800 kai) mutta virhekoodi 11 tulee edelleen esiin mutta kaikki näyttäisi pelaavan niinkuin pitääkin. Välillä saan myös ilmoituksen virhekoodista 2 ja nyt viimeksi eilen uuden virhekoodi ilmoituksen koodista 5. Haluaisinkin Elisan kehittävän listan virhekoodeista ja niihin liittyvistä yleisimmistä syistä. (Olen tietoinen että näihin ei välttämättä ole aina sama ongelma mutta yleisimmät syyt ja niksit niiden tarkistamiseen / korjaamiseen olisi hyvää palvelua)...
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
Lisäksi tuon listan yhteydessä voisi olla suorat linkit esim. resetoinnin / flashbootin tekemiseen digiboksille. Myös jonkinlainen checklist, mitä asiakkaan tulisi testata ongelman korjaamiseksi olisi hyvä. Tämä saattaisi vähentää asiakkaiden yhteydenottoja asiakaspalveluun pienten ongelmien osalta.
Ei se nyt paljon vaatisi laittaa ne tavallisimmat listaten vaikka tänne palstalle. Jos koodista näkee , että vika on palvelimella , niin turhaan niitä omia laitteita siinä asiakkaat tutkivat ja buuttailevat.