Ratkaistu muuten

Lopettakaa puhelinmarkkinointi

  • 14 joulukuu 2016
  • 4 kommenttia
  • 5409 katselukerrat

Käyttäjätaso 4
Jos haluatte tarjota jonkun tarjouksen, niin tehkää se sähköpostitse tai kirjeitse. Haluan tutustua rauhassa tarjoukseen ja ehtoihin, enkä tehdä päätöksiä puhelimitse, näkemättä, tarkistamatta ja harkitsematta. Yleensä en edes vasta puhelinmyyjille.

Kannattaisi siirtyä nykyajalle ja unohtaa -80/90 luvun myyntimenetelmät, jotka vain ärsyttävät ja häiritsevät ihmisiä.

Ehdotus: Voisitteko luopua puhelinmarkkinoinnista?

4 kommenttia

Minäkin olen tuolla kannalla. Vaikka yleensä vastaankin puhelinmyyjille, niin olen aina sanonut että ei kiitos, että en tilaa mitään puhelun perusteella. Viimeksi kun näin sanoin, sen jälkeen ei ole pitkään aikaan toistaiseksi kukaan yrittänyt minulle mitään puhelimitse tyrkyttää. tuli vain hämmästynyt kysymys: "etkö?". Sanoin että en ole koskaan aikaisemminkaan tilannut mitään puhelinmyyjältä, en tee sitä nyt enkä tule koskaan tekemäänkään.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Hei! Voin jo suoraan sanoa, ettei puhelinmarkkinointia tulla kokonaan lopettamaan, mutta voitte laittaa itsellenne asiakasviestintätietoihin kiellon puhelinmarkkinoinnille. Tämä on hieman tällainen mielipiteitä jakava asia ja palautetta saa mielellään jättää!

Mutta tosiaan sen puhelinmarkkinoinnin osalta voi alla olevan ohjeen mukaan laittaa eston ja OmaElisan chat-asiakaspalvelumme myös mielellään opastaa, jos tuntuu vaikealta. :)

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/sopimusehdot/ohje/markkinointikielto/

"Markkinointikieltoja pääset hallinnoimaan OmaElisassa siirtymällä OmaSaunalahteen ja kohdassa Yleiset > Yhteystiedot > Päivitä asiakasviestintätietosi täällä."
Toinen vaihtoehto on laittaa liittymänumero salaiseksi jonne ei saa markkinoida ilman nimenomaista pyyntöä. Ei sitten kirjoitella niitä puhelinumeroita kaikenmaailman " arpalipukkeisiin" .
Itse tuli aikoinaan myytyä vuosia sitten erään kilpailijan kännyliittymiä, niin jotain on jäänyt mieleenkin.
Käyttäjätaso 3
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/sopimusehdot/ohje/markkinointikielto/

"Markkinointikieltoja pääset hallinnoimaan OmaElisassa siirtymällä OmaSaunalahteen ja kohdassa Yleiset > Yhteystiedot > Päivitä asiakasviestintätietosi täällä."[/quote]

Eipä löydy tuollaista mistään, mutta minulla on ja on ollut ruksi kohdassa

Vanhaan OmaElisaan -> Omat tiedot -> Asiakasviestintätiedot -> En kiitos halua, että minulle soitetaan markkinointi- ja myyntipuheluja

mutta silti Elisan puhelinmyyjät soittelevat ja tarjoavat muka-edullista liittymää ja tablettia, viimeksi reilu viikko sitten.

Eli ei siis auta ruksi ainakaan tuossa kohdassa. Yleensä saan myyjän kyllä hiljaiseksi kertomalla, että minulla on jo tabletti ja siinä kilpailijan rajaton (data+nopeus) liittymä olennaisesti halvemmalla, kuin myyjä on juuri tarjoamassa. Eli soittoja tulee ja tarjoukset aivan liian huonoja.

Osallistu keskusteluun