Puhelin nykyisin melko tärkeä kapine. Ihmisillä on omat aikataulunsa ja perheissä (ehkäpä muissakin ryhmissä) rajallisesti näppäriä ja osaavia/uskaltavia henkilöitä, joiden avulla SIMmien vaihto yms. sujuu.
Suotavaa olisi siis, että asiakas voisi itse aikatauluttaa numeron (tai useamman ) siirron, hänelle sopivaan ajankohtaan (vaikkapa jossain ennalta määritellyssä aikaikkunassa), esimerkiksi OmaElisan kautta.
Asiakkaalta voisi vielä hyvissä (24h) ajoin ennen siirtoa (sitten kun operaattorit ovat asian omalta osaltansa sopineet) TXTiviestillä vahvistuttaa, että aikataulu on ok.
Luulisi, että yrityspuolella ainakin olisi tarvetta (ellei jo ole) saada käyttöön tällainen toiminto.
Numeron(-iden) siirto toiselta operaattorilta
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
Tuosta siirtopäivästä pitää vain osata avata suunsa myyntitilanteessa (tiskillä tai puhelinmyynti). Elisan sivuston kautta palvelua valitessaan siirtopäivän saa sentään valita reilun viikon päähän.
Tarkoittanet, että siirtopäivän sisällä saisi vielä valita ajankohdan tarkemmin?
Poikkeustilanteissa voi olla kyllä yhäkin yhteydessä aspaan siirron tekemiseksi.
Kiitos kuitenkin ideasta!