Palaute Elisalle.

  • 3 July 2020
  • 3 kommenttia
  • 706 katselukerrat

Annan nyt hieman vihaistakin palautetta Elisan multiSIM-palveluun liittyen. On nimittäin jopa törkeää, tiettyä asiakasryhmää syrjivää ja asiakkaita eriarvoistavaa, että tuo multiSIM- palvelu on tarjolla vain Applen älykelloja käyttäville asiakkaille. Ja jos käyttää esimerkiksi Samsungin tai Huawein kelloa, niin pitäisi ottaa älykellolle uusi liittymä eri puhelinnumerolla mitä kukaan tuskin haluaa. Mitä järkeä on tarjota multiSIM-palvelu vain nk."Appleihmisille"? Onko se hyvää ja reilua palvelua kaikkia asiakkaita kohtaan? No EI. Olen hieman pettynyt ja toivon todella tämän palautteen menevän perille ja toivon myös asiaan pikaista muutosta.


Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

3 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +12

Annan nyt hieman vihaistakin palautetta Elisan multiSIM-palveluun liittyen. On nimittäin jopa törkeää, tiettyä asiakasryhmää syrjivää ja asiakkaita eriarvoistavaa, että tuo multiSIM- palvelu on tarjolla vain Applen älykelloja käyttäville asiakkaille. Ja jos käyttää esimerkiksi Samsungin tai Huawein kelloa, niin pitäisi ottaa älykellolle uusi liittymä eri puhelinnumerolla mitä kukaan tuskin haluaa. Mitä järkeä on tarjota multiSIM-palvelu vain nk."Appleihmisille"? Onko se hyvää ja reilua palvelua kaikkia asiakkaita kohtaan? No EI. Olen hieman pettynyt ja toivon todella tämän palautteen menevän perille ja toivon myös asiaan pikaista muutosta.

Tätä samaa olen kyllä itsekin miettinyt, että miksi pitäisi hankkia uusi liittymä jos on eri valmistajan älykello

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

On kyllä törkeätä toimintaa. Tämähän on jo kiihottamista ihmisryhmää vastaan tällainen toiminta.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Annan nyt hieman vihaistakin palautetta Elisan multiSIM-palveluun liittyen. On nimittäin jopa törkeää, tiettyä asiakasryhmää syrjivää ja asiakkaita eriarvoistavaa, että tuo multiSIM- palvelu on tarjolla vain Applen älykelloja käyttäville asiakkaille. Ja jos käyttää esimerkiksi Samsungin tai Huawein kelloa, niin pitäisi ottaa älykellolle uusi liittymä eri puhelinnumerolla mitä kukaan tuskin haluaa. Mitä järkeä on tarjota multiSIM-palvelu vain nk."Appleihmisille"? Onko se hyvää ja reilua palvelua kaikkia asiakkaita kohtaan? No EI. Olen hieman pettynyt ja toivon todella tämän palautteen menevän perille ja toivon myös asiaan pikaista muutosta.

Kiitos palautteestasi. 
Viedään palautetta eteenpäin ja toivotaan, että saataisiin valikoimaan myös paljon lisää laitteita. :)