Joudun viemään luurini huoltoo ja tuli mieleen, et kaipaisin vaikkapa shopittien yhteyteen ns. pikahuoltoa.
Siinä voi olla vaikka yks asiantuntija/osaaja paikalla, joka tekis odottaessa esim. jonkun pienen korjauksen, jos se olisi mahdollista. Voisi arvioida onko tarpeen lähettää huoltoon.
Luurini ei lataa kunnolla ja näyttää että olis vähän vääntynyt pieni osanen. Tuntuu hululta lähettää luuri ehkäpä 2 viikoksi huoltoo, jos siellä vaan esim. kyseinen osa väännetään hitusen eri asentoon. En tiedä onko sellainen tapana vai vaihdetaako ehkä kokonaan. Tämmösiä voisi vaikka pikahuolto katsoa ja arvioida. Jos ite ronkit ja meneekin jotain vikaan, niin kyllähän se takuukin loppuu. Huollossa vois saada ehkä niitä jonojakin vähän lyhyemmäksi.
//Muokattu kategoriat uusia vastaaviksi. -Norris
Pikahuolto shopitteihin
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
Olis sitä kuulema "pikahuoltokin" siellä Pitäjänmäellä. 60 eur maksaa,jos haluais asiaa nopeuttaa. On kyllä aika suolanen hinta sekin, varsinkin kun kuuluu kuitenkin vielä takuun piiriin. En toki tiedä, miten paljon aikaa kuluu vaihtaa tuo osa, vai väännetäänkö se vaan taas kohilleen, mutta äkkiä mielessä kävis, et sen ehkä pystys hoitaa juurikin jossain shopitin pikahuollossakin.
Joihinkin Shopiteihin työntekijämäärä kaksinkertaistuisi, jos siellä pitäisi olla pikahuolto eli aina huoltohenkilö paikalla.. Joissain pienissä Shopiteissa voi olla muutenkin vain 1-3 työntekijää paikalla.
Tottakai on selvää, että "huollossa" pitäisi olla asiantuntija, eikä tavallinen myyjä, joka niitä luureja ronkkisi. Sopimusasiat on sitten Elisan ja maahantuojien väinen juttu. Eikai niitä virallisessakaan huollossa satoja korjaajia ole, jos huollot kestää n2-3 vkoa. Jos rahalla pääsee ns. jonon ohi ja saat melkein odottaessa, niin ei se kovin aikaavievä homma voi olla, vaikka se tehdäänkin siellä virallisessa huollossa. Sinne toki menisi edelleen ne vaativat tapaukset. Tarkotin tosiaan vaan,jotain pientä "vipstaakin" vääntöä tms. ja toki kyseinen henkilö tekisi sitten sen arvion, lähetetäänkö huoltoon, vaik voisko vaikka hän napata pois sen "pölypalleron" siitä mikin kohalta,että puhe kuuluis (tämä siis teoreettinen ajatus). Eikä näitä välttämättä joka shopitissa tarvitsisi olla, mutta ehkä isommissa keskittymissä. Minusta tämä olisi yhdenlaista asiakaspalvelua ja itse olisin todella tyytyväinen tämmöseen mahdollisuuteen. Meni tossa itellekkin tovi jonottaessa, sitten lipun ja lapun täyttöä ja sitten luuri matkaan. Jos homman olisi "ehkä" osaava henkilö pystynyt paikanpäällä korjaamaan/vaihtamaan ja luurin olisi saanut saman tien mukaan, vaikka olisin sitten tunnin pidempään joutunutin ehkä odottamaan. Tämä tosiaan minun mielipide. Kyllähän siihen kouluttaa pitää, ihan niinkun mihin tahansa muuhunkin hommaan. Se mitä oon ymmärtänyt joistain jutuista, niin tulee sieltä virallisestakin huollosta takasin luureja, joille ei asiakkaan mielestä ole tehty(tai osattu)mitään ja vika on edelleen olemassa ja taas lähetetään luuri viikkojen kiertueelle. Ketä se sitten palvelee? Ainakin jonoja saadaan aikaseksi ja asiakkaat kiukkuseksi. Kylläkai luureja niin paljon löytyy, ettei virallinenkaan huolto työttömäksi jää, mutta voisi sekin nopeutua, kun niitä "pikkuvikasia" voisi huollattaa muualla odottaessa.