Tekstiviestit näppikseltä on hyvä, mutta...


Voisiko se 'tekniikka' sittenkin / viimeinkin pohtia mahdollisuutta, että Nettiviestien lähetyksessä asiakas voisi määrittää jonkun pysyväiseksi lähetysnumeroksi? Kun on useampia 'SIMmejä' (turvapuhelin, nettitikku etc.), niin aina olisi muistettava asettaa sen kännykkänä käyttämänsä numero esille - että vastaanottaja tietäisi mistä tekstari tulee. Ja osaisi vastata oikeaan - kun esim. turvapuhelimesta sitä ei voi nähdä ja joskus palautuvakin viesti voi olla tärkeä! Eiköpä sitä osaamista tuon verran löytyisi lisää, kun muuten nykyään kaikki pelittää! Kiitos! (Asiasta annetun palautteen vastauksena sain ohjeen kysyä vastausta täältä palstalta!)



//Muokattu kategoriat uusia vastaaviksi. -Norris
Hei!



Kiitos hauskasta ideastasi. Lisäsin kannatusäänen.
Tekstiviestit näppikseltä on hyvä, mutta...
Moi, olen samaa mieltä hpgurun kanssa, eli kuulostaa tosiaan hyvältä idealta. Otetaanpa selvitykseen tämä. Palailen asiaan 🙂
Jos tässä tarkoitetaan oma.saunalahdesta lähetettäviä viestejä niin, huomasin tänään, että aiemmin valittavissa ollut 173xxx on poistunut valinnaisista lähetysnumeroista ja itselläni näkyy enää oma todellinen lähetysnumero. Kannatan kuitenkin ideaa sillä tavoin, että palveluiden käyttäjä saisi itse valita oma. saunalahdessa sen päänumero, joka valikoituisi automaattisesti esimerkiksi puheluerittelyiden numeroiksi. Nyt erittelyiden vakionumeroksi saattaa joillakin nousta nettiliittymän numero, ellei valitse puheluerittelyä siitä oikean laidan ylimmästä kuvakkeesta.
Juuri noin - LeonM: "Nyt  vakionumeroksi saattaa joillakin nousta nettiliittymän numero, ellei valitse puheluerittelyä siitä oikean laidan ylimmästä kuvakkeesta." - minulla se numeroitten mukaan 'vakionumeroksi' tarjoutuva on TURVAPUHELIN!!!
VIRITELLÄÄNPÄ TAAS!



Tekstiviestit näppikseltä on hyvä, mutta... 



Tila: Selvityksessä



tekijä tljl päiväyksellä ?10-12-2013 16:43 Puolen vuoden jälkeen ollaan edelleen SELVITYKSESSÄ! Kuivarten??? Ainakin aikaa luulisi olleen sen selvittelyyn - ja "selittelyihin". Kun kerran tuollainen etu tarjotaan, niin sen turhan hankala toimivuus voitaisiin myös korjata käyttäjäystävälliseksi... 



Painostakaa nyt toisetkin - kun se niin helposti pluiskahtaa edelleen sinne turvapuhelimeen  :-)

Eikä luulisi olevan teknisesti vaikeaa. OSAAJILLE!!!

Eiköhän tämän idean toteutus tulee olemaan ilmaisten tekstiviestin lakkauttaminen...



On vain helpompi poistaa palvelu kuin kehittää sitä.
"On vain helpompi poistaa palvelu kuin kehittää sitä."



Meinaatko hpguru, että otetaan käyttöön sellainen  pitkäaikaisasiakkaita arvostava ja huolehtiva kiitollisuus luottamuksesta eli ns. asikaspalvelu, joka saattaa pistää kurkistelemaan toisten(kin) palveluntarjoajien mainontaa???
Hei! Kiitos ideastä, tämä onkin jo tullut meille aiemmin toiselta käyttäjältä. OmaSaunalahti on uudistumassa tässä loppuvuoden aikana ja siinä yhteydessä koko Nettiviesti-toiminto pitäisi miettiä uusiksi. Laitan tämän tiimille tiedoksi, jotta otetaan huomioon suunnittelussa!
Muutan siis näillä sanoin tilaksi pidetään mielessä: "Hei! Kiitos ideastä, tämä onkin jo tullut meille aiemmin toiselta käyttäjältä. OmaSaunalahti on uudistumassa tässä loppuvuoden aikana ja siinä yhteydessä koko Nettiviesti-toiminto pitäisi miettiä uusiksi. Laitan tämän tiimille tiedoksi, jotta otetaan huomioon suunnittelussa!"
TUSKIN



tämä mihinkään koskaan korjautuu, mutta

pidetään 'onki ottamassa' - ehkä joku joskus

hermostuu... tai sitten löytyy sellainen, joka

osaa tuollaisen teknisyyden toteuttaa!!! 🙂