Kirjoitinkin jo tuosta aiemmin,miten Elisa antaa hyvät tarjoukset jos vaihtaa toisaalle siis ihan tekee jo sopimukset
¨JOten tätä on helppo käyttää hyödykseen. Ottaa vaan liittymän kilpailevalta ja sitten odottelee viestiä Elisalta ja soittaa itse. Ja päätyy takaisin Elisaan,mistä ei aikomustakaan erota.
Niin eikö olisi helpompaa pistää omille sivuille jonkin sortin tarjouksia josta voi sitten itse päivitellä eikä tarvitsisi teidänkään nähdä vaivaa.
Telefinlandilla oli asiakkailleen vaihtuvia tarjouksia kun oli asiakas, kuulemma.
🙂
Vanhojen asiakkaiden liittymien päivitys
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
Sepä typerää mutta täytyy tehdä taas samoin. Eipä siinä muu auta
Varsinainen eteenpäin viemämme kehitysidea on vielä kesken, sillä sinne oltiin kirjattu tarkempia toiveita noista OmaElisan tarjouksista ainakin. Mutta selkeästi voi kyllä sanoa, että eteenpäin on menty tämän Elisalta lähtöisin olevan tarjouksen esittämisen kanssa.
Varsinainen eteenpäin viemämme kehitysidea on vielä kesken, sillä sinne oltiin kirjattu tarkempia toiveita noista OmaElisan tarjouksista ainakin. Mutta selkeästi voi kyllä sanoa, että eteenpäin on menty tämän Elisalta lähtöisin olevan tarjouksen esittämisen kanssa.
Vai melkein? Tiedä sitten millä perusteella ja kenelle noita tarjouksia lähetellään, en muista saaneeni yhtäkään (paitsi Elisalle soiton jälkeen tarjoiltu aina sitovia 2v soppareita).
Nytkin ihan sattumalta huomasin, että Tarkka Premiumiin on tullut toivottuja ominaisuuksia, olisi ollut kiva saada tarjous tai viesti, mutta kun ei, niin ei.
Kyllä aika moni vanha asiakas on oman aktiivisuuden varassa, ovat varmaan Elisan mielestä niin varmoja nakkeja, ettei kannata huomioida?
Varsinainen eteenpäin viemämme kehitysidea on vielä kesken, sillä sinne oltiin kirjattu tarkempia toiveita noista OmaElisan tarjouksista ainakin. Mutta selkeästi voi kyllä sanoa, että eteenpäin on menty tämän Elisalta lähtöisin olevan tarjouksen esittämisen kanssa.
OmaElisassa on tosiaan kohta "Omat Edut" ja siellä vielä lukee erikseen, että "verkkokaupan tarjoukset sinulle". Kuitenkin kun vertaan noita minulle_räätälöityjä tarjouksia, niin ne ovat aivan samoja, kuin kenelle tahansa, joka ostaa verkkokaupasta. Ainakin Saunalahti Huoleton premium ja puhelimet, joita katsoin oli ihan samalla hinnalla kuin muillekin. Eli itse en ainakaan koe saavani mitään minulle kohdistettuja tarjouksia.
Varsinainen eteenpäin viemämme kehitysidea on vielä kesken, sillä sinne oltiin kirjattu tarkempia toiveita noista OmaElisan tarjouksista ainakin. Mutta selkeästi voi kyllä sanoa, että eteenpäin on menty tämän Elisalta lähtöisin olevan tarjouksen esittämisen kanssa.
Sieltä löytyy todella puikeita tarjouksia, kuten jääkaappi, älyvaaka ja monta erilaista robottia. Eihän noita puhelin"tarjouksia" muista erota kuin se, että ne voi ostaa osamaksulla.
Luotottaminen taitaa olla sitä Elisan avainbisnestä, joka tuottaa?
Kun operaattorit yrittävät tarjouksilla pitää lähtevät asiakkaat ominaan, niin lystinhän maksavat ne asiakkaat, jotka eivät ole lähdössä, kunnes tajuavat, että lähtöuhkaus kannattaa. Jos näille viitsittäisiin antaa kepin sijasta porkkanaa, niin ei ehkä olisi vaihtohalukkuutta.
DNA:lla on sama juttu 😕 Pakko on alkaa siirtää numeroita, että saa tarjouskoneesta muutakin kuin 1-2 euron alennuksia, parempaan pystyvät! 12,90 euron liittymääni on myyty 6,90 eurolla!
Kuka sen saa?
Uusi asiakas, tietenkin! Vanha on vain riesa... kunnes on lähtemässä, niin halutaan pitää.
Nyt soi Atmozfears & Blacklite - Dont Let Me Down (Original Mix).
Varsinainen eteenpäin viemämme kehitysidea on vielä kesken, sillä sinne oltiin kirjattu tarkempia toiveita noista OmaElisan tarjouksista ainakin. Mutta selkeästi voi kyllä sanoa, että eteenpäin on menty tämän Elisalta lähtöisin olevan tarjouksen esittämisen kanssa.
Nytkin ihan sattumalta huomasin, että Tarkka Premiumiin on tullut toivottuja ominaisuuksia, olisi ollut kiva saada tarjous tai viesti, mutta kun ei, niin ei.
Kyllä aika moni vanha asiakas on oman aktiivisuuden varassa, ovat varmaan Elisan mielestä niin varmoja nakkeja, ettei kannata huomioida?
En minäkään ole saanut mitään tarjouksia Elisalta, vaikka olen tehnyt Elisan kautta laitehankintojakin vähän reilun 5 vuoden aikana yli 6 000 euron edestä.
Ja sekä matkapuhelinliittymä että netti (Elisa Viihde) on ollut Elisalta vuodesta kivi ja hakku.
Eipä Elisa vanhoja asiakkaita ole ikinä huomioinut. kalastellakseen uusia, niin nämä tarjoukset on suunnattu heille. Elisa ja yleensä operaattorit luottavat siihen että vanhat asiakkaat kulkevat imussa, että meistä ja mielipiteistämme ei kannata välittää.