Pidetään mielessä

Visuaalinen palveluhavainnollistus

  • 25 lokakuu 2016
  • 2 kommenttia
  • 151 katselukerrat

Elisa-kulmien seinillä on kuvitus, jossa erikokoisia pisteitä on yhdistetty toisiinsa reittiviivoilla.
Tämän grafiikan voisi kehittää myös itse palvelutapahtuman havaintokuvaksi - ja näyttämällä siinä helposti hahmottuvana kokonaisuutena asiakkaan laitteet, simit, puhelin/SMS/datavolyymit, sähköpostit, saitit, domainit, elisaviihteet, totalit, vahdit, kirjat...

Helpottaisi lujasti sekä molemminpuolista asioiden ymmärtämistä ja järkeistämistä että muutosten ja uusien palvelujen myymistä.

Laittakaapa toteutuksen ideakehittely liikkeelle omien nettigurujenne välisenä pikku kilpailuna ja kytkekää asiakkaat mukaan testaamiseen ja viimeistelyyn ennen virallista julkistusta.

2 kommenttia

Käyttäjätaso 2
Välitän terveiset eteenpäin. Olisiko ideanasi, että tuollainen seinä tulisi vaikka kaikkiin myymälöilhin esille?
Seinä voisi hyvin olla joka pisteessä - ainakin jos palveluhavainnollistus pelaisi sen hengessä. 😃

Osallistu keskusteluun