Toteutettu

Yhdistäkää saman asiakkaan laskut henkilötietojen perusteella Oma Elisassa

  • 10 toukokuu 2013
  • 7 kommenttia
  • 14009 katselukerrat

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Tämän hetkinen tilanne on se , että saman asiakkaan palveluiden kaikki laskut on erillisiä ja eri asiakasnumerolla. Vieläpä niin , että jos vaikkapa muuton yhteydessä Viihteen liittymätyyppi vaihtuu , niin asiakasnumero muuttuu ja vanhat laskut häviää Oma Elisasta bittitaivaaseen.

Siis yhdistäkää saman asiakkaan kaikki laskut henkilötietojen perusteella näkymään Oma Elisassa. Silloin asiakasnumeron muutokset  ei vaikuta laskujen näkymiseen kuten nyt.

7 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Asiakasnumeron vaihtuminen tilanteessa, kuten tekniikan vaihto on aiemmin aiheuttanut asiakasnumeron muuttumisen. Vanhat laskut ovat silloin kadonneet.

Nykyisin vastaava muutos ei aiheuta laskujen katoamista vaan kaikki laskut näkyvät samassa näkymässä asiakasnumeron vaihtumisesta huolimatta!

Olemme menossa siis parempaan suuntaan 🙂
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
käyttäjä hkatarii päiväyksellä ?17-05-2013 14:27Asiakasnumeron vaihtuminen tilanteessa, kuten tekniikan vaihto on aiemmin aiheuttanut asiakasnumeron muuttumisen. Vanhat laskut ovat silloin kadonneet. 

Nykyisin vastaava muutos ei aiheuta laskujen katoamista vaan kaikki laskut näkyvät samassa näkymässä asiakasnumeron vaihtumisesta huolimatta!

Olemme menossa siis parempaan suuntaan.

 

Kiitos tiedosta.  Entäpäs , jos asiakkaalla on useita Elisan palveluita kuten Viihde , Lompakko , Kirja , Vahti jne. Näkyvätkö kaikki samassa laskunäkymässä ja veloitetaanko ne yksitellen vai yhtenä?
Moikka! Edellä mainituista palveluista kaikkien muiden paitsi Lompakon laskut näkyvät tällä hetkellä samassa näkymässä, mutta ovat kuitenkin omia erillisiä laskujaan. Laskut ovat kuitenkin omia erillisiä laskuja eli maksu pitää tehdä jokaiselle laskulle erikseen. Vieläkin parempi suunta nykyisestä olisi, että usean laskun sijaan tulisi vain yksi lasku, joka pitää sisällään kaikki veloitettavat palvelut. Tällaiseen pääseminen vaatii kuitenkin vielä paljon työtä. Laitetaan siis tilaksi nyt pidetään mielessä, tämä "maali" on siis ehdottomasti takaraivossa muuta kheitystä suunniteltaessa.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Missäs mennään tässä laskutusasiassa? Onko laskujen yhdistäminen suunnitteilla eli tuleeko asiakkaalle tulevaisuudessa vain YKSI lasku , jossa on kaikki palvelut eriteltynä?
Moikka papparainen!

Vielä ei olla aivan siinä pisteessä, että saisi kaikki palvelut samalla laskulla, mutta siihen suuntaan kuitenkin ollaan menossa :)

Nyt jo osalla asiakkaistamme on samassa näkymässä Elisan ja Saunalahden laskuja! 

Itsepalveluja uudistetaan portaittain ja muutokset ovat ensin pieniä, mutta monesta pienestä muutoksesta tuleekin yksi iso hieno kokonaisuus 🙂
Hei,

olisi tästä yhdistämisen aloittamisesta voinut pienen asiakastiedotteenkin tehdä vähintäänkin Oma Elisaan.;)

Nythän noita Saunalahden laskuja on tupsahtanut täysin yllättäen varmaankin useammallekin Elisan asiakaalle.

Tämä vain on oilut valitettavasti Elisan tapa  toimia, että asiakkaille tulee uudistukset yllättäen ja usein vielä keskeneräisinä.:(
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Uuden OmaElisan myötä näin on tällä hetkellä. 🙂 Kaikki saman sopijan laskut näkyvät siis uuden OmaElisan Laskut-välilehdellä. 🙂

Osallistu keskusteluun