Yhteydenottomahdollisuus OmaElisaan kuten OmaSaunalahdessa.


OmaSaunalahdessa on "Viestit asiakaspalvelulle" valinta, josta pääsee lähettämään viestin aspalle.



Tällä tavalla aspalla on helposti nähtävillä asiakastiedot, kontaktihistoriat yms. eli seuranta helpottuu (sekä aspalla että asiakkaalla).



Vastaava vaihtoehto puuttuu OmaElisasta. Olisiko mahdollista lisätä ko. vaihtoehto myös sinne? Helpottaisi varmasti sekä aspan että asiakkaiden elämää... sekä vähentäisi turhia kyselyitä Palstalla, että mikä on paras/oikea/mistä löytyy vaihtoehto yhteydenottoon.



Tietenkin sitten kun (ei siis jos) se tuonne OmaElisaan tulee, niin Elisan pitää tiedottaa siitä NÄKYVÄSTI että asiakkaat osaavat sitä hyödyntää.



Vinkki Elisalle: tämä on oikesti hyödyllinen juttu, eli ei tarvitse pitää ensin puolta vuotta "Keskustelu käynnissä", seuraavaa puolta vuotta "Pidetään mielessä" tilassa vaan aloittakaa tekemään saman tien. Oikeasti.



//Edit: Poistettu Palsta kategorioista. -Norris
Ääni tälle hyvälle idealle, ehdottomasti kannatan!
Elisa kommenttia kiitos.



Edes "Keskustelu käynnissä" jos ei muuta irtoa...? Vai pidettäiskö sittenkin vaan mielessä? :smileygrin:
No laitetaanpa nyt kuitenkin 'keskustelu käynnissä' tilan kautta tämä 🙂 Mitäs kansalaiset ovat mieltä tällaisesta?
Ehdottomasti pitäisi toteuttaa , niin esim. vikailmoitusten teko helpottuisi , kun ei tarvitsisi joka kerta erikseen syöttää henkilö- ja laitetietoja.
Kannatan, koska minusta olisi helpompaa ottaa yhteyttä hallinnasta kuin etsiä joku piilossa oleva lomake sivuilla.
Mielestäni täysin turha keskustella tästä, toteutukseen vain saman tien. Oma.saunalahden puolella toiminut hyvin, niin samanlaista elisan puolella kanssa. Vai odotellaanko tässä jotain järjestelmien lopullista yhdistämistä seuraavat 10 vuotta...
Kun tämä on jo näinkin paljon saanut kannatusta niin eikös Elisa voisi jo alkaa tekemään sitä? ;)
Ei, kun marginaalisesti katsottuna Palstan ääniä ja hajaääniä mitä ominaisuudelle on saatu esim. asiakaspalvelun puheluiden kautta, niin ei riitä äänet toteutukseen (kuten on kommentoitu roskakori-ominaisuuden lisäämisestä Viihteen tallenteisiin). Kun kuitenkaan 11 ääntä ei ole vielä Elisan asiakkaista yhtään mitään. :)



Kirjotin Elisa jo teidän puolesta vastauksen, niin ei tarvitse teidän enää vaivautua.
Ideapajan kautta tulevat kehitysehdotukset priorisoituvat muiden kehitystoimiemme rinnalla, lisää asiasta voitte lukea vaikka Ideapajan ohjeista http://yhteiso.elisa.fi/t5/help/faqpage/faq-category-id/ideas#koska :)



Jos haluatte jutella lisää Ideapajasta ja yleisesti ideoiden toteutumisesta, voidaan keskustelua jatkaa Palstan puolella. Pidetään tämä Ideapaja siis varattuna näiden hienojen ajatustenne kehittelylle ja itse idean kommentoimiselle! Muistuttelenpa nyt OmaElisan kehityksestä vastaavia henkilöitä, että kävisivät kommentoimassa tätä ajatusta täällä Ideapajassa pikaisesti :)



Ihanaa, että olette näin aktiivisia! 
Hei! Saunalahden ja Elisan itsepalvelut ovat uudistumassa tämän vuoden aikana - ensi makua siitä saadaan ehkä jo tällä viikolla Viihteen asiakkaille 🙂 Yhteydenottolomakkeet ovat kyllä olleet listoilla uudistuksen suunnittelussa, mutta en voi vielä luvata varmaa toteutusajankohtaa tälle, siksi tilana "pidetään mielessä".
Kiitos toteutuksesta.



Odotellaan 🙂
Nytkyn netistä ei pysty laittamaan enää kuin häriöilmoituksia tällä alkaa olemaan jo kiire!
Tämä on tulossa mahdollisesti jopa ennen kesää, tai sitten viimeistään heti syksyn alkuun!
Ilmoittakaa sitten ajoissa ennen kuin kadotatte Oma Saunalahdessa olevat viestit.;)
Näillä näkymin tulossa lokakuun aikana ja tavoitteena on säilyttää nuo vanhat viestit - ulkoasu vaan muuttuu!
Muutimme hieman toteutusjärjestystä, tämä on kuitenkin työn alla ja valmistuu tän vuoden puolella!
Siellä lepää!
Kiitos!



Minulla näyttäisi olevan siellä viestilistalla myös vanhat Oma Saunalahden kautta lähetetyt viestit /viestiketjut. Siitä ihan erityiskiitos.



Kuinka kauan tämä vanha erillislinkki vielä toimii?  https://my.surveypal.com/app/form?_d=0&_sid=359080345&_k=v5gou91w2ryHliohxjk5OzsjfcJqufIu-J8s_ZppKMXEC4we7aIpkq5CPuGCQBgi&_hid=Viesti-Elisan-asiakaspalveluun



PS. Sen verran kuitenkin huomauttaisin , että laittakaa Oma Elisan aloitussivulla olevaan listaan "Uutta Oma Elisassa" merkintä tästä parannuksesta , niin asiakkaat kenties löytävät palvelun paremmin.
  • ? Vanha lomake ei ole ainakaan toistaiseksi poistumassa. Sitä on hyvä käyttää, mikäli ei esimerkiksi ole Oma Elisaa käytössä tai saatavilla. 



    Laitoin tuosta "Uutta Oma Elisassa" osion palautteesta pyyntöä menemään. Varmaksi en kuitenkaan voi tuota luvata. 
  • Kiitos toteutuksesta, eikä mennyt edes kokonaista vuotta! :smileygrin: