Puhelinnumeron säilyminen liittymävaihdoksissa laskutus => lataus ja päinvastoin
Puheliittymät
Siis puhelinnumero pitäisi voida säilyttää vaihdettaessa liittymää laskutusliittymästä latausliittymään ja päinvastoin. Nykyisin liittymä pitää ensin siirtää toiselle operaattorille ja sitten takaisin ja se on turhan vaikeaa.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
Muilla operaattoreilla on tässä melkoinen kilpailuvaltti. Meillä olisi ainakin viisi liittymää säilynyt saunalahdessa, mutta kun ei ollut tarjolla hyviä vaihtoehtoja joissa olis säilyny numero, niin oli pakko vaihtaa toiseen operaattoriin.
//Edit: tarkennettu hieman vastausta.
Suvi, ehtisitkö tähänkin vastaamaan.;)
Huomasitko, että latausliittymästä ei voi saada laskua eli siinä ladataan saldoa tarvittava määrä ja liittymä on voimassa 24 kuukautta viimeisimmästä latauksesta.
Laskutusliittymissä on kaikissa vakiona Saunalahden ns. "etanadata" eli hidas internetyhteys ellei vaihda Reilu-pakettiliittymään, jossa nopeuden voi vaihtaa haluamakseen.
Kuka saisi vauhtia rattaisiin? Olisi meinaan kiva saada 0.5 Mbps -netti ilman käyttökattoa ja muu käytön mukaan ilman mainoksia. Kiitos, meinaan siis tuota Norppa-liittymää - legendaarinen.
Tätä mietitään ja rakennetaan kovasti. Laskutusliittymän muuttaminen Latausliittymäksi on siis tulossa, mutta ihan en vielä uskalla luvata milloin -Suvi
//Edit: tarkennettu hieman vastausta.
Tästä on nyt vuosi tarkalleen, vieläkö on työn alla?
Onko mietinnän tulos jo selvillä ja aikataulu valmis??????
Onko mietinnän tulos jo selvillä ja aikataulu valmis??????
Viime vuosien ( ainakin 8 vuoden ajalta) petettyjen aikataululupausten sekä uusien ominaisuuksien toteuttamatta jättämisen johdosta Elisa ei anna asiakastulevaisuuteen liittyvistä asioista enää mitään lausuntoja. Olemme vuosien saatossa luvanneet toteuttaa vaikka mitä, mutta asiakkaiden ehdottamaa kehityspowerpointshow'ta ei valitettavasti löytynyt edes yrityksemme varmuuskopioista.
Missä olemme uudistuneet:
Nyt pitkään kehitetty CRM-systeemimme osaa lähtettää automattisesti hinnankorotusilmoitukset asiakkaan haluamalla tavalla seuraavan hinnaston mukaan:
- normaalikirje 9,99 €
- sähköposti 6,99 €
- tekstiviesti 6,99 €
- soitto asiakkaalle 14,99 €/alkava 10 sek
Uskomme täällä Elisassa vahvasti, että uudistus miellyttää kaikkia, niin nykyisiä kuin entisiä asiakkaitamme.
Elisa haluaa myös korostaa, että Elisan toimintoihin jo tehdyt sekä tulevaisuudessa tehtävät muutokset eivät ole asiakaslähtöisia, vaan ne palvelevat osakeyhtiön perusperiaatetta: tuottaa mahdollisimman hyvä tuotto osakkaille.
Synkkää ja sateista syksyä kaikille
Toivottaa
Elisa asiakassuhdeosasto/puskaradio
On tulossa, emme tiedä milloin, ei ole unohdettu.
On tulossa, emme tiedä milloin, ei ole unohdettu.
No jestas sentään , että ihan tulossa. No sitähän se on ollut jo useamman vuoden. :D
Tulisiko jo tällä vuosikymmenellä???
Heti lomien jälkeen! :$:D:):):)
(jostain kumman syystä ne ei käytä enää tuota ilmaisua...)
En tiedä kehtaako tätä laittaa kun olemme näin viiltävää (joskin viihdyttävää) satiiria saanet osaksemme, mutta tuota tiedusteltiin juuri eilen, ja tässä tuoretta tietoa:
On tulossa, emme tiedä milloin, ei ole unohdettu.
Ei ehtinyt uudistus ihan vielä viime vuosikymmenellä, vaikka ajatusleikissä käytiin jo aika lähellä. Nyt onkin taas lomakausi päällä ja korona.
En tiedä kehtaako tätä laittaa kun olemme näin viiltävää (joskin viihdyttävää) satiiria saanet osaksemme, mutta tuota tiedusteltiin juuri eilen, ja tässä tuoretta tietoa:
On tulossa, emme tiedä milloin, ei ole unohdettu.
Ei ehtinyt uudistus ihan vielä viime vuosikymmenellä, vaikka ajatusleikissä käytiin jo aika lähellä. Nyt onkin taas lomakausi päällä ja korona.
… ja uusi vuosikymmenkin on alkanut. No palataan asiaan taas 2030.