elisalla ei ole oikeutta venäyttää asiakkaiden soittaessa teidän kalliiseen palvelu numeroon
( 010 190 240 ), jostain akuutti asian hoidosta, kun asiakas ilmoittaa esimerkiksi asianmukaisesti soittaessaan häiriö-ilmoituksesta tehden ilmoituksen teidän asiakaspalveluun. silloin kun se on ajan kohtainen ja akuutti ja aktiivisesti päällä vika.
asiakaspalvelioidenne pitää sen jälkeen jättää asiakas puhelimitse rauhaan siten ettei vaihda loppu puolella aihetta ja venytä asiakkaiden laskuun puhelua, esimerkiksi useasti rupeaa tenttaamaan että teillä näyttää olevan muulla operaattorilla puhelin-numero se on jokaisen asiakkaan henkilö kohtainen asia eikä kuulu elisalle millään tavalla ei koskaan. jos asiakas itse haluaa vaihtaa opetaattorin elisalle hän siirtyy itse ei toisen käskemänä jne. tuliko selväksi elisa?.
ja tuo tuollainenkaan ei ole / eikä kuulu hyvään asiakaspalveluun että asiakkaiden puheita venytetään tahallaan. se on huonoa ja luo huonon maneen kanssa kun sana leviää. silloin eilisa ei voi myöskään syyttää kuin itseään onko selvä? elisa.
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God
Tuo asiakaspalveluun soittaminen maksaa vain mpm/pvm hinnan, ei sen enempää. Elisan Huoleton liittymissä tuo mpm (matkapuhelinmaksu) taitaa olla jotain 0,09€/min. Eli kovin suuria kustannuksia esim. 10 minuutin puhelusta ei pääse kertymään.
Toinen juttu on OmaGurulle soittaminen, joka maksaa reippaasti yli 2€/min + mpm/pvm.
Katso alkuperäinen viesti
Toinen juttu on OmaGurulle soittaminen, joka maksaa reippaasti yli 2€/min + mpm/pvm.