Vastattu

elisalla ei ole oikeutta venäyttää asiakkaiden soittaessa teidän kalliiseen palvelu numeroon

  • 22 syyskuu 2019
  • 37 kommenttia
  • 1582 katselukerrat


Näytä ensimmäinen kirjoitus

37 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
Elisalla on varmaankin (toivottavasti) tilastotietoa tästä että kuinka moni osa puheluista pystytään hoitamaan ensimmäisellä tasolla.

Tietenkin vetoavat yrityssalaisuuteen tämän osalta mutta voisi jos tällä pääsisivätkin pätemään niin voisi olla että julkaistaisiinkiin.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Mikäköhän tämä ensimmäisen tason osaamisalue tarkalleen ottaen on?

Onko tämä maitokaupassa / vesilaitoksella / rautateillä?
Mitä kello on?

Näihin kysymyksiin saa varmasti vastauksen ensimäiseltä tasolta, mutta jos asia koskikin Elisan palveluita, mennään saman tien jo tasolle kaksi.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

No onhan se aikakin rahaa ja ei kaikilla asiakkailla ole aikaa edes odottaa. Toisekseen miksi asiakkaan ylipäätään pitää maksaa odottamisesta????


Ei soittaminen ole ainoa tapa jättää vikailmoitusta jos kokonaan ilmainen vaihtoehto pitää olla.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5

No onhan se aikakin rahaa ja ei kaikilla asiakkailla ole aikaa edes odottaa. Toisekseen miksi asiakkaan ylipäätään pitää maksaa odottamisesta????Ei soittaminen ole ainoa tapa jättää vikailmoitusta jos kokonaan ilmainen vaihtoehto pitää olla.

Asiakassuhteen hoitamisessa sallittuja perushintaisia numeroita ovat:
  • kokonaan maksuttomat numerot.
  • yritysnumerot, joihin soittamisen hinta ei ylitä Viestintäviraston määrittelemää laskennallista perushintaa. Voimassa oleva laskennallinen perushinta on 0,084 € / min.
  • yritysnumerot, joihin soittamisen hinta määräytyy kuluttajan liittymäsopimuksen perusteella (pelkkä pvm/mpm).
  • matkapuhelinnumero tai lankaverkonnumero, johon soittamisen hinta määräytyy kuluttajan liittymäsopimuksen perusteella.
Kolmas kohta on huono pakettiliittymiin, koska mpm on 9 snt. Tämä on enemmän kuin 0,084 €/min. Miksi se ei voisi kuulua pakettiin? Maktka/lankanumero ainoa oikea numero aspaan.
Käyttäjätaso 7

No onhan se aikakin rahaa ja ei kaikilla asiakkailla ole aikaa edes odottaa. Toisekseen miksi asiakkaan ylipäätään pitää maksaa odottamisesta????Ei soittaminen ole ainoa tapa jättää vikailmoitusta jos kokonaan ilmainen vaihtoehto pitää olla.

Juu ei ole ei , mutta teillä vastausaika noissa ilmaisissa/kirjallisissa palveluissa on useita päiviä eikä se sovellu akuuttiin ongelmaan.

Itse en puhelimitse yhteyttä teihin ota , kun en ole yhden operaattorin palveluiden varassa , mutta niitä , joilla ei ole valinnanvaraa , on suurin osa asiakkaistanne.

Ei oikein mene oikeustajuuni , että asiakkaan pitää maksaa Elisan verkon ongelmista , joita ei ole aiheuttanut eikä voi korjata.
Käyttäjätaso 5
Itse kannatan sitä et 24 h teknisen tuen saisi OmaElisan chat asiakaspalveluun asiakaspalvelun rinnalle. Silloin tekninen tuki olisi kans ilmainen kuin asiakaspalvelu, joka on jo ilmainen.

Kilpailija Telialla pystyy tavoittaa asiakaspalvelun sekä teknisen tuen chat asiakaspalvelun kautta 24 tuntia.

Nyt antaa Elisalle palautetta tästä ne lisäisi teknisen tuen chat asiakaspalveluun asiakaspalvelun rinnalle!

Toinen asia jonka haluisin toteutuvan olisi että OmaElisa sovellukseen lisättäisiin chat asiakaspalvelu. Silloin ois helpompi ottaa yhteys asiakaspalveluun ja jossain vaiheessa myös tekniseen tukeen.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Miksi muuten @tucaanilla on sama profiilikuva kuin minulla???

Eikö sinulla ole sinusta itsestäsi kuvaa, vai täytyykö mun profiilista pölliä sellainen.

Tunnetko edes keitä tässä kuvassa on? Se vanhempi herrasmies on DJ Gollum :D

Kyse on minun ensimmäisistä bileistäni. Suosikkiartisti vieressä. 2016, ja Saksassa.

Olin silloin 25. Seuraavat bileet Saksassa olivat 2016, 2018 ja nyt 2020.

Saisiko moderaattori siivottua sen profiilikuvan vai onko tämä varkaus sallittua?!

Nyt soi DJ THT feat. Auzern - Open Up The Dancefloor (DJ Gollum Remix).
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Miksi muuten @tucaanilla on sama profiilikuva kuin minulla???

Saisiko moderaattori siivottua sen profiilikuvan vai onko tämä varkaus sallittua?!


Ei luulisi olevan sallittua. Toisen henkilön (ottaman tai tekemän) kuvan käyttö vaatii erillisen luvan kuvan ottajalta / tekijältä. Kuvan luvaton käyttö on vähintään tekijänoikeusrikkomus. Siitä voidaan tuomita sakkoja.

Toki tämä vaatii sen, että tekijänoikeuden hatlija tekee asiasta rikosilmoituksen tai vähintään tutkintapyynnön poliisille.

@tucaani Kannattaa poistaa tuo todennäköisesti luvaton profiilikuva välittömästi.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5

Miksi muuten @tucaanilla on sama profiilikuva kuin minulla???

Saisiko moderaattori siivottua sen profiilikuvan vai onko tämä varkaus sallittua?!
Ei luulisi olevan sallittua. Toisen henkilön (ottaman tai tekemän) kuvan käyttö vaatii erillisen luvan kuvan ottajalta / tekijältä. Kuvan luvaton käyttö on vähintään tekijänoikeusrikkomus. Siitä voidaan tuomita sakkoja.

Toki tämä vaatii sen, että tekijänoikeuden hatlija tekee asiasta rikosilmoituksen tai vähintään tutkintapyynnön poliisille.

@tucaani Kannattaa poistaa tuo todennäköisesti luvaton profiilikuva välittömästi.

Ihan senkin takia olisi hyvä poistaa, koska ihmiset sekoittavat nyt ihmisiä, kun kummallakin sama kuva. Joku joka tuota lankaa lukee, voisi kuvitella nopeasti, kuvasta että minä kysyin. Mutta en ole, vaikka tietenkin samaa mieltä olenkin. Googlesta löytyy miljoonia kuvia, jos ei omaa löydä.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
@tucaani'n profiilikuva poistettu ylläpidon toimesta, kyseinen kuva oli @hpguru'n ja luvatta otettu käyttöön.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
@tucaani'n profiilikuva poistettu ylläpidon toimesta, kyseinen kuva oli @hpguru'n ja luvatta otettu käyttöön.
Kiitos avusta.

Kaikkea sitä näkee kun Palstalla on vuodesta 2009. Varmasti pysyn jatkossakin täällä. Samaa kuvaa ei ole hyvä käyttää. Luulin aluksi bugiksi, kun näkyi sama kuva pitkin ketjua eri ihmisellä. Koneella oli sama juttu, no eipä ole onneksi enää näin. Netistä löytää paljon vapaita kuvia jos haluaa profiiliaan koristella. Siitä vaikka tucaanille vinkkiä, laita esimerkiksi luontokuva.

Tässä muuten kun mietin olemassaoloani täällä, niin huhtikuussa 2020 alkaa 12. vuosi, Elisan OmaYhteisössä. Vasta rekisteröidyin kyllä, huhhuh menee tämä aika nopeasti...

17.04.2009 oli perjantai kun naputtelin tänne tietoja ja rekisteröidyin.

Nyt soi Donkey Rollers - Strike Again (Psyko Punkz Remix).
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Usko tai älä, haluamme, että yhteydenotto asiakaspalveluumme ei ole mikään "pelkkä lyhyt puhelu" vaan vähän jotain enemmän, jotta soittajalla jää fiilis, että hänestä aidosti välitetään, se on meille erittäin tärkeä asia.

Tämä on asia, jota monet kutsuvat asiakaspalveluksi. Kun Elisan päässä (vaikka nyt sitten vikapuhelun yhteydessä) kysytään, toimiiko muut palvelut ja tarvitseeko asiakas kenties jotain lisäpalveluja, voi se joissain tapauksissa vähentää asiakkaiden tarvetta olla uudemman kerran yhteydessä Elisan asiakaspalveluun.

Toki asiakaspalvelijan pitää ymmärtää päättää puhelu, mikäli asiakas kertoo, että kaikki on hyvin, eikä kaipaa tarjouksia muista palveluista. Asiakaspalvelijahan ei voi puheluun vastatessaan tietää, tarvitseeko asiakas muita palveluja vai ei. Asiakkaan tulee kertoa se itse.

Osallistu keskusteluun