elisan kuukausi laskutus kanapakeista asiakkaita kohtaan ei ole tätä päivää, ottakaa mallia dna:sta

  • 3 January 2020
  • 4 kommenttia
  • 1521 katselukerrat

  • Anonymous
  • 0 kommenttia

hei olen samaa mieltä, elisa on jäänyt raukka taka alalle ja olevinaan suomalainen.

 

eihän sillä ole reilua laskutus systeemikään kuten dna:han asiakkailleen. elisa laskuttaa joka kuukausi.

 

laskujenkin suhteen dna on reilu saa olla 1-kuukauden tai 3/kk kanavat maksettuna dnalle, tai 6kk/9kk/12kk koko hela hoidon vuoden setti. elisa laskuttaa joka halvatun kuukausi jos paketteja ottaa.
dna jättää asiakkailta väli-kuukaudet väliin, ja jos asiakkaat / asiakas ei ilmoittanut jatkavansa dna katkaisi automaattisesti sen. elisa on sen verran kehari/cp vammainen elisa oyj että sille pitää kaikki ilmoittaa erikseen muuten laskutus jatkuu jne mm.elisa ei ymmärrä kun ei ole tässä päivässä mukana mutta kun on talossa elisan pakoitettu kaapeli, ennen oli kunnon reilu dna. harmillista että meni ylempien tahojen myötä pois, vaikka dna kuitukaapeli olisi mahdollista palauttaa takaisin, jos se yhtiökokouksissa saa riittävän tuen takaisin eli yli 50 %ttisen kannatuksen.

ikävää että nykyään mennään mistä aita on matalin ainakin elisalla sen se ikävä kyllä osaa ja tekee. 


Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

4 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

 

hei olen samaa mieltä, elisa on jäänyt raukka taka alalle ja olevinaan suomalainen.

 

eihän sillä ole reilua laskutus systeemikään kuten dna:han asiakkailleen. elisa laskuttaa joka kuukausi.

 

laskujenkin suhteen dna on reilu saa olla 1-kuukauden tai 3/kk kanavat maksettuna dnalle, tai 6kk/9kk/12kk koko hela hoidon vuoden setti. elisa laskuttaa joka halvatun kuukausi jos paketteja ottaa.
dna jättää asiakkailta väli-kuukaudet väliin, ja jos asiakkaat / asiakas ei ilmoittanut jatkavansa dna katkaisi automaattisesti sen. elisa on sen verran kehari/cp vammainen elisa oyj että sille pitää kaikki ilmoittaa erikseen muuten laskutus jatkuu jne mm.elisa ei ymmärrä kun ei ole tässä päivässä mukana mutta kun on talossa elisan pakoitettu kaapeli, ennen oli kunnon reilu dna. harmillista että meni ylempien tahojen myötä pois, vaikka dna kuitukaapeli olisi mahdollista palauttaa takaisin, jos se yhtiökokouksissa saa riittävän tuen takaisin eli yli 50 %ttisen kannatuksen.

ikävää että nykyään mennään mistä aita on matalin ainakin elisalla sen se ikävä kyllä osaa ja tekee. 

Moikka @tucaani 

Me olemme valinneet laskutustavaksi kuukaislaskutuksen juurikin sen takia, että jos muutoksia paketteihin tai palveluihin tekee niin ei ole niin isoa säätöä, kuin silloin jos olisi laskutusväli  olisi vaikka 12kk.
Laskutus on yhtälailla reilua on se sitten kuuakusittain tai joka kolmas kuukausi ja emme me voi paketteja sulkea pois ilman, että asiakkaat näistä meille ilmoittaa ja tämä ei meistä yrityksenä eikä työntekijöinä tee mitenkään vammaisia.

Nyt kannattaakin miettiä tuota kielenkäyttöä! 

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5

 

hei olen samaa mieltä, elisa on jäänyt raukka taka alalle ja olevinaan suomalainen.

 

eihän sillä ole reilua laskutus systeemikään kuten dna:han asiakkailleen. elisa laskuttaa joka kuukausi.

 

laskujenkin suhteen dna on reilu saa olla 1-kuukauden tai 3/kk kanavat maksettuna dnalle, tai 6kk/9kk/12kk koko hela hoidon vuoden setti. elisa laskuttaa joka halvatun kuukausi jos paketteja ottaa.
dna jättää asiakkailta väli-kuukaudet väliin, ja jos asiakkaat / asiakas ei ilmoittanut jatkavansa dna katkaisi automaattisesti sen. elisa on sen verran kehari/cp vammainen elisa oyj että sille pitää kaikki ilmoittaa erikseen muuten laskutus jatkuu jne mm.elisa ei ymmärrä kun ei ole tässä päivässä mukana mutta kun on talossa elisan pakoitettu kaapeli, ennen oli kunnon reilu dna. harmillista että meni ylempien tahojen myötä pois, vaikka dna kuitukaapeli olisi mahdollista palauttaa takaisin, jos se yhtiökokouksissa saa riittävän tuen takaisin eli yli 50 %ttisen kannatuksen.

ikävää että nykyään mennään mistä aita on matalin ainakin elisalla sen se ikävä kyllä osaa ja tekee. 


Laskutus on yhtälailla reilua on se sitten kuuakusittain tai joka kolmas kuukausi ja emme me voi paketteja sulkea pois ilman, että asiakkaat näistä meille ilmoittaa ja tämä ei meistä yrityksenä eikä työntekijöinä tee mitenkään vammaisia.

Nyt kannattaakin miettiä tuota kielenkäyttöä! 

Taitaakin nyt olla projisoinnista (projecting) kysymys.

elisa: 

JJesseJ

elisa se sitten tykkää vain rassata joka kuukausi asiakkaita laskuillaan dna:lla on tuo reilun pelin systeemi verrattuna teihin, jos lähtee 1 tai 2 kuukauden lomalle dnan:lla maksu on silti maksettu, jos teille päin unohtuisi ilmoittaa että pitäisi katkaista 1 -2 kuukaudeksi ja asiakas / asiakkaat on reissun päällä matkoilla. teiltä tulee karhukirjeitä korkojen kera. vaaditte sittemmin korko hintaa, tuota seikkaa vasten olette epäreilu firma. mietittävää se on suomailsella elisallakin?.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

elisa: 

JJesseJ

elisa se sitten tykkää vain rassata joka kuukausi asiakkaita laskuillaan dna:lla on tuo reilun pelin systeemi verrattuna teihin, jos lähtee 1 tai 2 kuukauden lomalle dnan:lla maksu on silti maksettu, jos teille päin unohtuisi ilmoittaa että pitäisi katkaista 1 -2 kuukaudeksi ja asiakas / asiakkaat on reissun päällä matkoilla. teiltä tulee karhukirjeitä korkojen kera. vaaditte sittemmin korko hintaa, tuota seikkaa vasten olette epäreilu firma. mietittävää se on suomailsella elisallakin?.

Ymmärrän tilanteen. Jos on tiedossa, että on tulossa pitempää reissua niin sitten on mahdollista maksaa laskulle “ennakkoa” jolloin se kuukausimaksun ylittävä osuus laskulta hyvittää automaatisesti seuraavaa laskua :)

Mutta mietittävää varmasti on! :)