Vastattu

Elisaviihdesopimuksen muuttaminen


Yritin purkaa elisaviihdesopimusta omaelisassa mutta se ei onnistunyt. Sen on onnistuttava tai riitautan asian, elisaviihde ei toimi enkämaksasellaisesta mikä ei toimi. Ajattelin muuttaa tuon sopimuksen sellaiseksi, että olisi vain tämä sovellus ja tuo digiboxi eli 20€ halvempi ja hommaisin jonkun chromecastin tai jonkun kun netti ei toimi!!!! Tämä on yhtä kidutusta katsella ohjelmia kun netti katkeaa kolmen minuutin välin viikonloppuiltaisin, miksi maksaisin siitä noin suolaista hintaa. Sähkömies kävi kodissani ja totesi että täällä on linjat ja pistokkeet kunnossa, vika on jossain tuolla linjoilla ja kytkimissä kun pätkii enemmän silloin kun kuiåormittuu eniten. Tätä on jatkunut nyt kuukauden eukö elisa tee mitään vikaa korjatakseen. Mitä minua uudet modeemit tai muut auttavat jos linjoissa on vikaa. Pätkiminen alkoi tasan 20.1. Mitä silloin linjoilla tapahtui, en tiedä, mutta vika pahenee koko ajan enkä suostu maksamaan kallista laskua palvelusta joka ei toimi!!!! En viitsisi soitella, kun kukaan ei vastaa, maksaa hunajaa.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Patomiäs 25 helmikuu 2019, 12:39

ka1rimaria kirjoitti:

Tekivät uuden vikailmoituksen. Uuden???? Miten niin uuden kun tämä on ollut tätä yhtä ja samaa vikaa jo yli kuukauden? Eikö uusi ole sitten kun vanha on korjattu ja tätä ei ole korjattu, ilmeisesti ei kiinnosta korjata.


Uusi vikailmoitus sen vuoksi kun vanha kuitattu tehdyksi. Tuo käytäntö menee siis siten, että vian ilmetessä availlaan asentajalle keikka ja asentaja käy sen vian korjaamassa ja kuittaa vikailmoituksen kiinni. Pääsääntöisesti homma on tällä paketissa, mutta valitettavasti joskus (kuten nyt) ei tehty korjaustoimenpide riitäkään ja silloin availlaan uusi vikailmoitus.

Ja korjaaminen kyllä kiinnostaa, emme me muuten noita vikaimoituksia aukoisi ja modeemeja vaihtaisi ynnä muuta 🙂 Miten muuten, onko toimivuudessa nyt tänään ilmennyt parannusta kun tuo viimeisin kuittaantui hoidetuksi? 🙂

Katso alkuperäinen viesti

4 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
ka1rimaria kirjoitti:

Yritin purkaa elisaviihdesopimusta omaelisassa mutta se ei onnistunyt. Sen on onnistuttava tai riitautan asian, elisaviihde ei toimi enkämaksasellaisesta mikä ei toimi. Ajattelin muuttaa tuon sopimuksen sellaiseksi, että olisi vain tämä sovellus ja tuo digiboxi eli 20€ halvempi ja hommaisin jonkun chromecastin tai jonkun kun netti ei toimi!!!! Tämä on yhtä kidutusta katsella ohjelmia kun netti katkeaa kolmen minuutin välin viikonloppuiltaisin, miksi maksaisin siitä noin suolaista hintaa. Sähkömies kävi kodissani ja totesi että täällä on linjat ja pistokkeet kunnossa, vika on jossain tuolla linjoilla ja kytkimissä kun pätkii enemmän silloin kun kuiåormittuu eniten. Tätä on jatkunut nyt kuukauden eukö elisa tee mitään vikaa korjatakseen. Mitä minua uudet modeemit tai muut auttavat jos linjoissa on vikaa. Pätkiminen alkoi tasan 20.1. Mitä silloin linjoilla tapahtui, en tiedä, mutta vika pahenee koko ajan enkä suostu maksamaan kallista laskua palvelusta joka ei toimi!!!! En viitsisi soitella, kun kukaan ei vastaa, maksaa hunajaa.



https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Tuonne soitto maksaa normaalin puhelinmaksun. Vikapalvelu vastaa aina nopeasti kun soittaa illalla ja se on auki aina 24/7.
Kuuntelet robotin höpinät ensin niin lopulta vastaa ihan oikea ihminen.
PS: Ei Elisa voi korjata vikaa mistä eivät mitään tiedä, kuukauden olet odottanut etkä ole saanut vikailmoitusta aikaan.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Elisan asiakaspalveluun soittaminen maksaa epänormaalin puhelumaksun.

Esimerkiksi Saunalahti Huoleton liittymillä 0,09 €/min, eli äärettömän paljon enemmän kuin normaalit kotimaanpuhelut. Telia Prepaidilla Elisan asiakaspalveluun soittaminen maksaa 0,08 €/min, eli 21 % enemmän kuin normaalit kotimaanpuhelut.
Tekivät uuden vikailmoituksen. Uuden???? Miten niin uuden kun tämä on ollut tätä yhtä ja samaa vikaa jo yli kuukauden? Eikö uusi ole sitten kun vanha on korjattu ja tätä ei ole korjattu, ilmeisesti ei kiinnosta korjata.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
ka1rimaria kirjoitti:

Tekivät uuden vikailmoituksen. Uuden???? Miten niin uuden kun tämä on ollut tätä yhtä ja samaa vikaa jo yli kuukauden? Eikö uusi ole sitten kun vanha on korjattu ja tätä ei ole korjattu, ilmeisesti ei kiinnosta korjata.


Uusi vikailmoitus sen vuoksi kun vanha kuitattu tehdyksi. Tuo käytäntö menee siis siten, että vian ilmetessä availlaan asentajalle keikka ja asentaja käy sen vian korjaamassa ja kuittaa vikailmoituksen kiinni. Pääsääntöisesti homma on tällä paketissa, mutta valitettavasti joskus (kuten nyt) ei tehty korjaustoimenpide riitäkään ja silloin availlaan uusi vikailmoitus.

Ja korjaaminen kyllä kiinnostaa, emme me muuten noita vikaimoituksia aukoisi ja modeemeja vaihtaisi ynnä muuta 🙂 Miten muuten, onko toimivuudessa nyt tänään ilmennyt parannusta kun tuo viimeisin kuittaantui hoidetuksi? 🙂

Osallistu keskusteluun