Vastattu

HD-korttilinkitys

  • 11 syyskuu 2014
  • 6 kommenttia
  • 2474 katselukerrat

Miksi Elisalla ei pysty netin kautta tekemään kanavakortin linkitystä? Esim. Soneralla on netin kautta toimiva korttilinkitys-palvelu. Hoidin asiaa viimeksi reilun tunnin puhelimessa jonottaen Elisan asiakaspalveluun joten netin kautta oleva palvelu olisi Elisaltakin tervetullut
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi kukkatippa 12 syyskuu 2014, 11:06

Tällä hetkellä korttilinkitystä ei tosiaan voi tehdä muutoin kun asiakaspalvelun toimesta joko puhelimitse tai sähköpostitse. Toki myös me moderaattit voimme korttilinkityksen tehdä. 🙂 Jos
  • linkitys on vielä tekemättä, voit laittaa viestiä vaikka minulle.

    Laitan kehitysideasi OmaElisa-palvelun linkitysmahdollisuudesta eteenpäin!
  • Katso alkuperäinen viesti

    6 kommenttia

    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
    Tällä hetkellä korttilinkitystä ei tosiaan voi tehdä muutoin kun asiakaspalvelun toimesta joko puhelimitse tai sähköpostitse. Toki myös me moderaattit voimme korttilinkityksen tehdä. 🙂 Jos
  • linkitys on vielä tekemättä, voit laittaa viestiä vaikka minulle.

    Laitan kehitysideasi OmaElisa-palvelun linkitysmahdollisuudesta eteenpäin!
  • Käyttäjätaso 7
    Kunniamerkki +3
    kukkatippa kirjoitti:
    Tällä hetkellä korttilinkitystä ei tosiaan voi tehdä muutoin kun asiakaspalvelun toimesta joko puhelimitse tai sähköpostitse. Toki myös me moderaattit voimme korttilinkityksen tehdä. 🙂 Jos @miksutre linkitys on vielä tekemättä, voit laittaa viestiä vaikka minulle.

    Laitan kehitysideasi OmaElisa-palvelun linkitysmahdollisuudesta eteenpäin!

    Minusta kukkatippa asia on ratkaistu vasta , kun linkitys itsepalveluna toimii.   ;)

    PS. Kuten aloittaja mainitsi , niin Soneralla asia onnistuu. Lisätään vielä , että myös DNA:lla on ko. toiminne mahdollista. Siis laittakaapa hösseliksi.
    niin asia on osaltani hoidettu mutta tässä oli pointtina juuri tuo kehitysidea että linkityksen voisi tehdä itsepalveluna verkossa (esim.tilanteessa kun hankkii uuden digiboxin ja joutuu uuden boxin linkitysnumeron ilmoittamaan joka tilanne itselläni oli)
    lisätään vielä että Elisan asiakaspalvelija sanoi soittaessa että sähköpostilla linkitystä ei voi tehdä kun aiheesta myös keskustelin..
    Kun yrittää tehdä linkitystä ja etsii tieto Elisan sivuilta:
    * Oma Guru VINKKAA: tarvitset sekä kortin että kortinlukijan linkitysnumeron.
    - mutta ei kerro kenelle ne pitää tai voi ilmoittaa tai voiko itse linkittää.. ei kerro siis mitään.
    * Elisan sivuilla kohdasta Kaapeli TV kerrotaan:
    Tilaa kanavakortti:
    1) Verkosta
    2) 0800 464646 ---> Tässä numerossa ei kuitenkaan voida linkittää
    3) Myymälästä
    ---> 0800 464646 numerossa kuitenkin osattiin kertoa, että linkitys tehdään asiakaspalvelussa jonka numeroa ei sivuilta löydy, ei ainakaan linkitysinfon yhteydessä. Mutta numero ANNETTIIN 🙂 Tosin se on kiinni. Asiakaspalvelu ei tosin ollut eilen kiinni kun kanavat kortille tilattiin, mutta siellä ei taas osattu puhua linkityksestä mitään...
    Tämä teksti taasen on vain meidän asiakkaiden omaterapiaa, josta ei mene tieto millään muotoa OmaElisalle tai ainakaan tästä ei seuraa se että kuvattu typeryys poistuisi.
    Sama ongelma edelleenkin linkityksen kanssa. Ei ole muuttunnut viestien perusteella vuosiin. Jotenkin tuntuu että yrittävät väkipakolla siirrättämään tuohon viihteen mauttoman huonoon palveluun. Minä en sitten millään suostu käyttämään niitä huawein roskadigibokseja ja -kaapelimodeemeja, joita tarjoavat. Todella huonolaatuisia tekeleitä. Kuvat pikselöityy puuroksi vuokratessa ja katsoessa c-morea. Täytyi fooliotakin käyttää päällä, jotta häriöt häviäisivät jotenkin. Aivan laadutonta ja ei edellenkään haluta uskoa asiakkaita. Yritetään vielä tyrkyttää jotain laadutonta omagurua "glemmaria" ja peruspalikoiden testausta puhelimitse ja jätkät käy vielä katsomassa ongelmaa ja hommat ei edelleenkään korjaannu. Senkin jälkeen yrittivät rahastaa, että pitäisin vielä puoli vuotta liittymää, että hommat alkaisvat parantumaan. Maksaisin siis puolivuotta tyhjästä toimimattomasta konseptista.

    Siirryin sitten Elisan ADSL:ään ja ongelmat hävivivät hetkeksi. Yhteys katkeili ja lopulta lopetti kokonaan toimimasta. Ostin uuden ADSL-boksin, kokeilin ja yhteys ei edellenkään toiminut. Pyysin elisan miehiä katsomaan ongelmaa. Kävivät katsomassa omaa järjestelmäänsä jossain ulkona ja tulivat sen jälkeen testaamaan boksiani. Väittivät että boksini on hajonnu ja vanha. Laittoivat oman boksinsa kiinni ja alkoi yhteys toimimaan. Testasin tämän jälkeen uudelleen ostamaani uutta boksia oman vanhani tilalle, kun miehet olivat lähteneet ja voilá yhteys toimi taas. Maksumiehen osuus tuli minulle tästäkin hommasta, vaikka todellinen ongelma oli elisan omassa päässä. Mielestäni elisan päässä jokin vanhentunnut ja hajonunut järjestelmä joka oli hajoitti minun "vanhan" toimivan ADSL-boksin vähitellen. Tässäkin tapauksessa Elisa maksatti ongelmat asiakkaalla.

    Siirrän liittymäni ja muut palvelut seuraavassa taloudessani aivan muulle operaattorille, jos vain onnistuu. Se sitten hamassa tulevaisuudessa.

    PS. terapiaa todellakin

    Osallistu keskusteluun