Vastattu

IPTV kanavat

  • 21 syyskuu 2016
  • 3 kommenttia
  • 399 katselukerrat

Mihin ovat IPTV kanavat hävinneet. Kaapelikavat n. 60 näkyvät, mutta loput on hävinnyt tämän päivän aikana, mitä tehdä?

Nyt löytyi taas kanavat, kun vielä toisen kerran käytin kaikki alhaalla. Ei tää nyt kuitenkaan ihan toimiva järjestelmä ole.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Prinsessaponi 23 syyskuu 2016, 10:10

Hyvä kun kirjailit asiasta heti Palstalle! Täälä me yhdessä opastamme ja autamme porukkaa ratkomaan asioita 🙂 Tilatun palvelun tulee toki toimia normaalisti, muutenhan tässä ei nimensä mukainen Viihde toteudu.



Olen kokenut uudelleenkäynnistämisen tai resetoinnin hyväksi vinkissä miltei kaikessa mitä itse teen. Usein laitteiden tai palveluiden toiminnassa tarvitsee useampaa 'palapelin palasta' kohtaamaan jotta se toimii normaalisti. Laiteet kuormittuvat niiden ollessa käytössä pitkään ja silloin nollaus korjaa tilanteen. Nettipuolen katkoksia on hyvä lähteä oikomaan modeemin resetoinnilla ja digiboksin boottaamisella, tehdasasetusten palauttaminen tarpeen vaatiessa. Nollausten ei tulisi olla jokapäiväisiä rutiineja vaan pieniä korjauksia harvoin ilmeneviin nykimisiin.
Katso alkuperäinen viesti

3 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Oletko yhdistänyt digiboksin nettiin langattomasti vai verkkokaapelilla? Käytätkö Elisa Viihteen yhteydessä valkoista Pacea tai mustaa Netgemin boksia? Toimivatko tallenteesi normaalisti?
Kiitos kommentista, digiboxi on yhdistetty verkkokaapelilla ja boxina vielä melko tuore Netgem. En tiedä,mitä oli taas tapahtunut, näytti olevan verkossakin, mutta internet kanavat kolmea lukuunottamatta hukassa. Kaksi kertaa virrattomaksi, niin kanavat löytyivät. Aika paha vaan mennä boottailemaan, kun hallitus samalla yrittää katsoa ohjelmaa. Tuo Netgem boxi on muuten todella hitaasti käynnistyvä verrattuna Paceen, mutta tallenteet toimivat hyvin. Yleensä Viihteen toimintaan täällä ollaan aika tyytymättömiä ja haluaisinkin takaisin kaapelikortin käyttäjäksi.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Hyvä kun kirjailit asiasta heti Palstalle! Täälä me yhdessä opastamme ja autamme porukkaa ratkomaan asioita 🙂 Tilatun palvelun tulee toki toimia normaalisti, muutenhan tässä ei nimensä mukainen Viihde toteudu.

Olen kokenut uudelleenkäynnistämisen tai resetoinnin hyväksi vinkissä miltei kaikessa mitä itse teen. Usein laitteiden tai palveluiden toiminnassa tarvitsee useampaa 'palapelin palasta' kohtaamaan jotta se toimii normaalisti. Laiteet kuormittuvat niiden ollessa käytössä pitkään ja silloin nollaus korjaa tilanteen. Nettipuolen katkoksia on hyvä lähteä oikomaan modeemin resetoinnilla ja digiboksin boottaamisella, tehdasasetusten palauttaminen tarpeen vaatiessa. Nollausten ei tulisi olla jokapäiväisiä rutiineja vaan pieniä korjauksia harvoin ilmeneviin nykimisiin.

Osallistu keskusteluun