Kysymys

Kaapeli TV häiriöilmoitus

  • 14 lokakuu 2013
  • 2 kommenttia
  • 14808 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 6 kommenttia
Hei, tein torstaina 10.10 klo 20:10 häiriöilmoituksen ja se kuitattiin tekstiviestillä vastaanotetuksi. Minulle kerrottiin että asentaja ottaa minuun yhteyttä 24 tunnin sisällä, nyt kulunut 3,5 vuorokautta ja yhteydenottoa ei ole kuulunut. Pitääkö minun taas jonottaa puhelimella 35 min että asia hoidetaan eteenpäin?

2 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Pahoittelut ettei asentajamme jostain syystä ole ollut sinuun yhteydessä asian tiimoilta. Kyseessä on yleinen häiriötilanne ja korjaus on asian osalta käynnissä vaikka työpyyntösi onkin jo suljettu. Poistin viestistäsi häiriöilmoituksen tunnisteen, mutta vastaisuuden varalle olisi hyvä jos lisäisit asiakasnumerosi profiilisi tietoihin.
Asnro lisätty, työpyyntö suljettu vaikka asialle ei ole tehty mitään, perin kummallista. Mitä tarkoittaa yleinen häiriötilanne? Miksi laskutatte täyttä hintaa paketista vaikka tuote ollut virheellinen alusta saakka, kuka vastaa hinnoitteluun liittyvästä reklamaatiosta?

Osallistu keskusteluun