Vastattu

Kaapeli-TV maksukanavia kanavia pimeinä. (Ei pääsyä)

  • 9 elokuu 2019
  • 5 kommenttia
  • 351 katselukerrat

Kaapelikortin perässä olevat maksukanavat, joita ei ole vajaaseen pariin kuukauteen katsottu ovatkin näköjään pimentyneet täysin (Ei pääsyä (5)). Digiboksi on nyt ollut auki yhdellä paketin (viasat sport) kanavalla noin 4 tuntia eikä tilanteessa muutosta. Koska omat laitteet tuntuvat toimivan, ongelma lienee lähtöisin Elisan päästä?

Tuosta kanavapaketista on laskuja makseltu säännöllisesti useampi vuosi, mutta taitaa tämä leikki loppua huomenna. Ei se nyt niin voi mennä, että jos asiakas ei avaa kanavaa vähään aikaan, te suljette sen tilauksen voimassaolosta huolimatta kokonaan.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi JV0600 9 elokuu 2019, 08:04

Niitä tuskin on suljettu vaan luultavimmin korttilinkitys on pudonnut pois, ja tätä tapahtuu kaikilla operaattoreilla jos kanavia ei katsella pitkään aikaan. Otapa yhteys Elisan aspaan ja pyydä että linkittävät korttisi uudestaan boksin kanssa.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Katso alkuperäinen viesti

5 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki
Niitä tuskin on suljettu vaan luultavimmin korttilinkitys on pudonnut pois, ja tätä tapahtuu kaikilla operaattoreilla jos kanavia ei katsella pitkään aikaan. Otapa yhteys Elisan aspaan ja pyydä että linkittävät korttisi uudestaan boksin kanssa.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Käyttäjätaso 3
Kaapelikortin perässä olevat maksukanavat, joita ei ole vajaaseen pariin kuukauteen katsottu ovatkin näköjään pimentyneet täysin (Ei pääsyä (5)). Digiboksi on nyt ollut auki yhdellä paketin (viasat sport) kanavalla noin 4 tuntia eikä tilanteessa muutosta. Koska omat laitteet tuntuvat toimivan, ongelma lienee lähtöisin Elisan päästä?

Tuosta kanavapaketista on laskuja makseltu säännöllisesti useampi vuosi, mutta taitaa tämä leikki loppua huomenna. Ei se nyt niin voi mennä, että jos asiakas ei avaa kanavaa vähään aikaan, te suljette sen tilauksen voimassaolosta huolimatta kokonaan.


Terve @Kivinenä !

Hmm, mielellään katsottaisiin tuo tilanne läpi. Asia hoituu toki soittamalla Elisan asiakaspalveluun, kuten @JV0600 tuossa neuvoikin. 🙂 Voit myös halutessasi laittaa yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle, voidaan asia katsoa sitäkin kautta läpi.
Ongelma ratkesi varsin jouhevasti irtisanomalla kaapelikortti ja siihen liitetty kanavapaketti. Seuraavaksi siirtyminen vaihtoehtoisten palveluiden pariin. Iso peukku paikallisen standin henkilökunnalle asiakkaan ns. harmistumisesta huolimatta. Saipa standin väki siinä ohessa jo hiipuneen mielenkiinnon elisaviihteen digiboksin suuntaan hiukkasen heräämään.

Samalla tuli puheeksi, että itselläni koko käytössäoloaikansa ongelmallisesti toimineesta elisaboksista on uudempi versio, jonka saaminen kotiin on jo työn alla....
Käyttäjätaso 2
Ongelma ratkesi varsin jouhevasti irtisanomalla kaapelikortti ja siihen liitetty kanavapaketti. Seuraavaksi siirtyminen vaihtoehtoisten palveluiden pariin. Iso peukku paikallisen standin henkilökunnalle asiakkaan ns. harmistumisesta huolimatta. Saipa standin väki siinä ohessa jo hiipuneen mielenkiinnon elisaviihteen digiboksin suuntaan hiukkasen heräämään.

Samalla tuli puheeksi, että itselläni koko käytössäoloaikansa ongelmallisesti toimineesta elisaboksista on uudempi versio, jonka saaminen kotiin on jo työn alla....


No mutta hieno homma, että asiaa ollaan saatu sitten Viihteen osalta jo muuten eteenpäin ja vaihtoehtoinen parempi ratkaisu tilalle! 🙂
Joo, tämä etenee siihen suuntaan, että jos uusi versio elisaviihteen boksista osoittautuu toimivaksi, niin siihen siirtyy sen jälkeen myös kanavatilaukset. Asiasta käytiin juuri keskustelua puhelimitse Elisan aspan kanssa, ja uusi boksi on jo tulossa. Peukku jälleen aspalle.

Osallistu keskusteluun