Kysymys

Kaapeli-TV:n katkokset ja siitä tiedottaminen.

  • 17 marraskuu 2012
  • 3 kommenttia
  • 17545 katselukerrat

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • 1694 kommenttia
Tilanne: Kaapeli-TV ja sitämyöden myös kaapelimodeemi ollut mykkänä tällähetkellä noin 3h Riihimäellä.

Kahden tunnin kuluttua päätin sitten soittaa Elisan maksulliseen aspaan koska häiriötiedotteissa ei sanota vieläkään mitään:

http://www.elisa.fi/ir/pressi/?t=100&o=5170

Vain kuullakseni, että "Rikki on ja asia on tiedossa" Miksi ihmeessä noita vikoja ei voida päivittää tuonne häiriötiedotteisiin heti kun niitä tulee ilmi? Varsinkin tuntuu, että juuri Riihimäen osalta ne kirjataan aina vasta kun vika on jo ohitse.

2. Eikö vikapalvelulle ollut joku maksutonkin numero? Itse en nyt sitä ainakaan löytänyt mistään.

3.Anteeksi sille syyttömälle taholle jolle hieman raivostuin puhelimessa :smileycry:

4.Korjatkaa nuo linkit tuolta sivulta: https://www.elisa.fi/asiakaspalvelu/899/yhteystiedot/

Palkittua asiakaspalvelua My a...

3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
mikalin kirjoitti:
Tilanne: Kaapeli-TV ja sitämyöden myös kaapelimodeemi ollut mykkänä tällähetkellä noin 3h Riihimäellä.

 Miksi ihmeessä noita vikoja ei voida päivittää tuonne häiriötiedotteisiin heti kun niitä tulee ilmi? 

Tämä on ehkä sitä operaattoreiden "kaunistelua". :smileycheesy:

Kun asiaa ei laiteta näkyviin, tuntuu operaattorin mielestä likimain kaikista, että palvelu pelaa paremmin, kuin oikeasti. Jos jokainen pienikin pätkäisi kirjataan ylös, niin näyttää pahemmalta, kuin on.

Siitä ei ole kyllä oikeasti mitään hyötyä, että pimitetään ja/tai hidastellaan asian kanssa isommissa jutuissa tai pienmmissäkään, koska tämä netti lukusine palstoineen ym. viestittää kyllä oikeata pahempana noita vikoja eteenpäin, kun oikeata infoa ei löydy..

2. Eikö vikapalvelulle ollut joku maksutonkin numero? Itse en nyt sitä ainakaan löytänyt mistään.

Maksuttomat puhelinnumerot ovat historiaa. Aiemmin sentään jonottaminen oli ilmaista, mutta sittten jotkut loppasivat joitain ja säädökset muuttui, että odottaminenkin saa maksaa.

BTW: Autorekisterikeskuksesta parit tiedot soittelin ennen ja jälkeen numeron maksulliseksi tulemisen monen monta vuotta sitten.

Ennen maksua kahden auton rek-tietojen perusteella sain kaiki tiedot n. 20 sekunnissa. Kun ihmettelin, niin neiti kehui uutta systeemiä nopeaksi. Kuukautta myöhemmin haku "kesti" n. 2 minuutia, eli asiakasta odotutettiin tarkoituksella maksullisella linjalla.

On Elisankin linjoilla ainakin kolme kertaa käynyt niin, että aspaan sai jonottaa kotavsen. Sieltä ohjattiin tekniseen tukeen, jossa ei ollut (tarkisti asian) lainkaan jonoa. Silti kerran sain kuunnella musiikkia 15 min. Yhden kerran 5 min ja kerran vajaan minuutin. Sentit siinä siirtyi pussista toiseen...

Palkittua asiakaspalvelua My a...

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki
KooMikko kirjoitti:
mikalin kirjoitti:
Tilanne: Kaapeli-TV ja sitämyöden myös kaapelimodeemi ollut mykkänä tällähetkellä noin 3h Riihimäellä.

 Miksi ihmeessä noita vikoja ei voida päivittää tuonne häiriötiedotteisiin heti kun niitä tulee ilmi? 

Tämä on ehkä sitä operaattoreiden "kaunistelua". :smileycheesy:

Kun asiaa ei laiteta näkyviin, tuntuu operaattorin mielestä likimain kaikista, että palvelu pelaa paremmin, kuin oikeasti. Jos jokainen pienikin pätkäisi kirjataan ylös, niin näyttää pahemmalta, kuin on.

Siitä ei ole kyllä oikeasti mitään hyötyä, että pimitetään ja/tai hidastellaan asian kanssa isommissa jutuissa tai pienmmissäkään, koska tämä netti lukusine palstoineen ym. viestittää kyllä oikeata pahempana noita vikoja eteenpäin, kun oikeata infoa ei löydy..

2. Eikö vikapalvelulle ollut joku maksutonkin numero? Itse en nyt sitä ainakaan löytänyt mistään.

Maksuttomat puhelinnumerot ovat historiaa. Aiemmin sentään jonottaminen oli ilmaista, mutta sittten jotkut loppasivat joitain ja säädökset muuttui, että odottaminenkin saa maksaa.

BTW: Autorekisterikeskuksesta parit tiedot soittelin ennen ja jälkeen numeron maksulliseksi tulemisen monen monta vuotta sitten.

Ennen maksua kahden auton rek-tietojen perusteella sain kaiki tiedot n. 20 sekunnissa. Kun ihmettelin, niin neiti kehui uutta systeemiä nopeaksi. Kuukautta myöhemmin haku "kesti" n. 2 minuutia, eli asiakasta odotutettiin tarkoituksella maksullisella linjalla.

On Elisankin linjoilla ainakin kolme kertaa käynyt niin, että aspaan sai jonottaa kotavsen. Sieltä ohjattiin tekniseen tukeen, jossa ei ollut (tarkisti asian) lainkaan jonoa. Silti kerran sain kuunnella musiikkia 15 min. Yhden kerran 5 min ja kerran vajaan minuutin. Sentit siinä siirtyi pussista toiseen...

Palkittua asiakaspalvelua My a...

Jos vika on palvelun toimittajassa, niin vaatikaa korvaus puhelusta. Itse olen näin tehnyt joka kerta, ja aina olen saanut min. 5€, ja joskus joka puolen kuukauden laskuhyvityksen. Jos asiaa hoitava henkilö ei tähän suostu, niin sitten erillinen reklamaatio palvelun toimittajalle, ja korvausvaatimus myös siitä vaatimuksen tekemisestä. Jos sekään ei tuota tulosta, niin sitten vaan rohkeasti viranomaisen puoleen.

Jaakko Ilkan tavoin, ”ei oikeutta maassa saa, ken itse sit’ ei hanki”.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki
20h siinä sitten melkein meni, televisio heräsi noin tunti sitten ja kaapelimodeemi sai äsken viimein IP-osoitteen.

Pihalla heiluessa kuulin, että pelkästään tästä taloyhtiöstä on ainakin 4 ihmistä soitelleet asiasta Elisalle, koska edelleenkään häiriötiedotteissa ei aiheesta ole mitään mainintaa.

18 tuntia sitten aspasta kerrottiin asian olevan vielä "niin tuore" Ettei ole ehditty päivittämään.

Osallistu keskusteluun