Kysymys

Kaapeli TV:n toimitus TTV

  • 24 kesäkuu 2014
  • 1 kommentti
  • 11761 katselukerrat

Käyttäjätaso 3
Tilasin toukokuussa 2014 kaapeli TV:n ja maksukanavat uuteen osoitteeseemme, jonne muutimme juhannuksena.

Tarkoitus oli, että kanavat toimisivat jo juhannuksena.

No, kaapelikortti tuli OK, mutta kanavat eivät toimi (maksukanavat). Kaikki mahdollinen on boxille tehty, mutta eivät aukea.

Maanantaina (eilen) soitin Elisan aspaan ja sanoivat, että TTV:n palveluun on 10 minuutin takaisinsoittojono.

Nyt on tiistai-ilta, kanavat eivät toimi, kukaan ei ole soittanut takaisin, kolme soittopyyntöä olen jättänyt ja kaikenlaisia lupauksia kuullut, mutta turhaan!

Koomisinta asiassa on se, että Tampereella kaapeli TV asiat hoitaa TTV, mutta heihin ei saa yhteyttä kuin Elisan kautta ja Elisa ei ota kantaa, kun on TTV:n asia.

Todella törkeää asiakaspalvelua Elisalta!!!

-J-

1 kommentti

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Olen omasta puolestani pahoillani ettei asia ole tullut puhelimessa kuntoon. Katsoin tuota maksukanavien tilannetta profiilistasi löytyvän asiakasnumeron perusteella ja kaikki vaikuttaisi olevan kunnossa. Tosin voitaisiin tarkistaa kanavakortin numero sekä mahdolliset linkitysasiat, joten laitoin sinulle yksityisviestin asian tiimoilta 🙂

Osallistu keskusteluun