Kaapeli tv riihimäellä

  • 1 maaliskuu 2020
  • 3 kommenttia
  • 1430 katselukerrat

Laatu täyttä skeidaa. Kuva pätkii. Mistään elisan sivuilta en löydä linkkiä minkä kautta voi tehdä häiriöilmoitusta. Ainoastaan vaan jotakin guru palveluita yms. Tästäkö pitää vielä maksaa


3 kommenttia

Niimpä.Ohjeita ja muuta netti pullollaan mutta vika löytyy kuitenkin palvelun tuottajan laitteista. Ja tämä toistuu usein. Lisäksi Riihimäen alueella ei ole kuin yksi sälli joka vikoja korjaa. Jos hän vapaalla, ei hesan suunnan päivystäjät persimoniaan kehä3;n pohjoispuolelle liikauta. Satuin livenä näkemään listan myöhässä olevista tekemättömistä ja toimenpiteitä odottavista töistä. Käyttäkää vain kaikista halvimpia aliurakoitsijoita tekemään korjauksia,,,niin laatu on taattua kuraa. Tämäkin vika taisi johtua laitetilassa menneenä perjantaina sattuneesta asentajan virheestä.

 

Edit // Sanavalinta -Patomiäs

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +3

Laatu täyttä skeidaa. Kuva pätkii. Mistään elisan sivuilta en löydä linkkiä minkä kautta voi tehdä häiriöilmoitusta. Ainoastaan vaan jotakin guru palveluita yms. Tästäkö pitää vielä maksaa

 

Heippa @Juksausta ja tervetuloa OmaYhteisöön!

 

Ikävä kuulla, että Kaapeli TV:n kanssa on haasteita :/ Suosittelen alkuun kokeilemaan @mikalin :n laittamat ohjeet läpi. 

Vikapuolemme palvelee kellon ympäri, kaikki yhteydenottokanavamme löydät täältä: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki

Kaapeli-TV:ni ei toimi

1) Käynnistä digiboksi ja TV uudelleen

Käynnistä digiboksi tai TV (mikäli ei ole erillistä digiboksia) uudelleen ottamalla laitteesta virtajohto irti n. 10 sekunnin ajaksi. Kytke johdot sen jälkeen takaisin ja laita laitteet takaisin päälle.

2) Odota muutama minuutti

3) Toimiiko?

Jos toimii, hyvä - ongelma ratkaistu! Ellei vielä toimi, jatka vianrajausta.

Haluatko asiantuntijan apua vianrajaukseen? Klikkaa apu tästä!

4) Tarkista johdot

Usein vikaa selvitellessä käy ilmi, että imuroidessa olikin johto vahingossa irronnut ja jäänyt laittamatta takaisin. Varmista kaikkien johtojen olevan paikoillaan. Jos mahdollista, testaa toisella antennijohdolla sekä ilman antennihaaroittimia tai signaalivahvistimia.

5) Palauta digiboksiin tai televisioon tehdasasetukset

Digiboksi tai TV kannattaa palauttaa tehdasasetuksille. Ohjeita tehdasasetusten palauttamiseen löydät täältä. Jos olet tallentanut digiboksin omalle kovalevylle ohjelmia, tarkista laitevalmistajan ohjeesta ettei tallenteet häviä tehdasasetusten palautuksen myötä.

6) Jos ohjeiden perusteella tehty vianrajaus ei auttanut, ota yhteyttä asiakaspalveluumme

Jos asia ei ratkennut näillä ohjeilla, eikä alueellasi ole tiedossa olevaa laajempaa häiriötä, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme vikailmoituksen tekemiseksi!

Osallistu keskusteluun