Vastattu

Kaapeli tv Viasat sport kanavapaketti ei toimi

  • 19 elokuu 2014
  • 4 kommenttia
  • 36415 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 1 kommentti
Tilasin eilen oma elisan kautta kyseisen kanavapaketin. Tilaamisen jälkeen ruutuun tuli, että pitäis alkaa toimimaan parin tunnin sisällä, No eipä alkanut, eikä toiminut seuraavanakaan päivänä Ei oikeutta (tilakoodi 6 jne.). Soittelin asiakaspalveluun, josta pyysi ottamaan yhteyttä häiriöilmoitusta varten tekniseen tukeen. Silloin jonoa oli kuulemma n. 35 min. niin enpä jäänyt jonottamaan. Päätin illalla soittaa uudestaan ja jäin jonottamaan häiriöpalveluun. no jonotimpa reilun tunnin eikä päässyt läpi. No nyt ei odota kuin h****nen puhelinlasku eikä asiaa saatu edes eteenpäin.  Kylläpäs on nyt hieno fiilis tästä elisasta taas. kiitos. 
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Teemikko 20 elokuu 2014, 15:02

  • , tervetuloa Palstalle!

    Yritinkin soitella tästä sinulle äsken, mutta en saanut kiinni.

    Kanavien näkymättömyys johtui meidän päässä olleesta vikatilanteesta, mutta tein korjaavia toimenpiteitä paketille ja nyt pitäisi homma olla kunnossa ja kanavien pitäisi näkyä 15 min - 3 tunnin kuluessa :)

  • Katso alkuperäinen viesti

    4 kommenttia

    Käyttäjätaso 5
  • , tervetuloa Palstalle!

    Yritinkin soitella tästä sinulle äsken, mutta en saanut kiinni.

    Kanavien näkymättömyys johtui meidän päässä olleesta vikatilanteesta, mutta tein korjaavia toimenpiteitä paketille ja nyt pitäisi homma olla kunnossa ja kanavien pitäisi näkyä 15 min - 3 tunnin kuluessa 🙂
  • Onko tuosta häiriöilmoituksen jonotuksesta (noin tunti) mahdollista saada jotain hyvitystä puhelinlaskussa tai paketin hinnassa? Tuon mittainen puhelu palvelunumeroon kun tuskin ihan ilmainen on. Ongelma ei kuitenkaan ollut minusta johtuva ja vaati häiriöilmoituksen tekemisen. Eikä muutenkaan noin pitkät jonotusajat ole kohtuullisia.
    Käyttäjätaso 5
  • , puheluita hyvitetään aina tapauskohtaisesti. Laitan tästä sinulle vielä yksityisviestiä kun on kyse laskutusasioista.
  • Käyttäjätaso 1
    Itselläni sama tilanne, eli viime viikolla (Omalta sivulta) tilattu Viasat Sport -paketti ei ole näkynyt vielä kertaakaan. Koitin eilen soittaa asiakaspalveluun, puolen tunnin jonotuksen jälkeen en jaksanut enää. Tänä aamuna numerosta kerrotaan heti että palvelu on ruuhkautunut. Lisäsin tänne palstalle tietoihini asiakasnumeroni, joten onnistuisiko tätä kautta katsoa onko järjestelmässä kaikki kunnossa ja esimerkiksi valtuuttaa korttini / Viasat Sport paketti uudelleen.

    Olen palauttanut tehdasasetukset, tehnyt täydellisen kanavahaun, ottanut korttia irti yms tuloksetta. Tehdasasetusten palautusten jälkeenkin Nelosen kanavat näkyivät välittömästi normaalisti mutta Viasatit ei edelleenkään.

    Osallistu keskusteluun