Vastattu

Kaapeli-tv vika

  • 20 elokuu 2017
  • 1 kommentti
  • 338 katselukerrat

Käyttäjätaso 2
  • Kiinnostunut
  • 6 kommenttia
Hei,
Kirjoitan tätä juttua Porvoossa sijaitsevan kokonaisen kerrostalon asukkaiden puolesta eli 30 ihmisen ja (todennäköisesti) kaikilla on Elisan kaapelioperaattorin tultua ollut telvision kuva yhtä sotkua.
Kaikilta asukkailta ei ole kysytty mutta useammilla häiriötä esiintyy, tulkaa itse kysymään kaikilta 30 asukkaalta jos tahdotte.
Aiemmin talossa oli Soneran kaapelioperaattori ja häiriötä ei ollut lainkaan.
Tästä asiat on soitettu myös teille mutta ei siitä ole mitään apua ollut kun vika on teidän mukaanne aina käyttäjän laitteistoissa.
Häiriö on ajoittaista että välillä sitä on ja välillä taas ei (tosin yleensä sitä on päivittäin).
Kaikki kaapelit on vaihdettu, laitteistot on testattu televisiosta ja digiboksista alkaen eikä häiriötä tule myöskään mistään ulkopuolisestakaan lähteestä.
Tulkaa mittaamaan tai katsomaan televisiokuvaa tänne niin näette minkälainen sotku se on ja voitte valita ihan vapaasti 30 asunnosta minkä tahansa.
Koska aiotte korjata tämän?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi sakarialanne 22 elokuu 2017, 05:30

Oletkin jo aika hyvin rajannut vian aiheuttajaa oman huoneistosi ulkopuolelle. Laita Palstatiimille yksityisviestillä kiinteistön osoite niin voivat avata häiriöilmoituksen kenttäviankorjaukselle. Saattaisi olla, että taloyhtiön vahvistinta pitäisi säätää uudelleen.

On arvokas lisätieto, että ongelma koskettaa useampia käyttäjiä, eikä vain yksittäistä.

Jos tätä tietoa ei asiakaspalvelulle ole osattu/huomattu kertoa, ajatellaan helposti, että vika johtuisi yksittäisen käyttäjän laitteista, kaapeleista tai kytkennöistä.
Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Oletkin jo aika hyvin rajannut vian aiheuttajaa oman huoneistosi ulkopuolelle. Laita Palstatiimille yksityisviestillä kiinteistön osoite niin voivat avata häiriöilmoituksen kenttäviankorjaukselle. Saattaisi olla, että taloyhtiön vahvistinta pitäisi säätää uudelleen.

On arvokas lisätieto, että ongelma koskettaa useampia käyttäjiä, eikä vain yksittäistä.

Jos tätä tietoa ei asiakaspalvelulle ole osattu/huomattu kertoa, ajatellaan helposti, että vika johtuisi yksittäisen käyttäjän laitteista, kaapeleista tai kytkennöistä.

Osallistu keskusteluun