Kadonnut tekstitys ja "ratkaisu"

  • 6 elokuu 2018
  • 2 kommenttia
  • 1410 katselukerrat

Käyttäjätaso 4
Olinpahan perjantaina chatilla yhteydessä asiakaspalveluun, kun kaapeli-tv:n puolelta oli hävinnyt edellispäivänä Travel Channelin tekstitys. Siinä sitten kyseltiin nimeä, osoitetta ja Elisalta hankittuja palveluita. Loppujen lopuksi ei aspassa ollut mitään tietoa ja lupasivat laittaa oma-aloitteisesti soittopyynnön tukeen.

Sain sitten puhelun kuuden tunnin kuluttua tuesta ja sanottiin, että meillä kaikki toimii. Onko sinulla kaukosäädin, niin neuvomme. Yritin kertoa, jotta onko tuessa samanlainen televisio... Paina nyt sitä OK-näppäintä ja painoin, esille tuli kanavavalikko. Tuessa oltiin vähän aikaa hiljaa ja ruvettiin kyselemään Viihteestä, johon oli pakko sanoa, että kerroin kuusi tuntia sitten ongelman olevan kaapeli-tv:ssä. Ai, ei meille sellaista ole kerrottu.
Täh? Siis asiakkaalla on ongelma, Elisan sisällä ei osata/pystytä välittämään ongelman kuvausta. Prosessit on tässäkin asiassa retuperällä.

Sainko ongelman selvitettyä? En. Onko Elisan aspa tai tuki kysynyt viikonlopun jälkeen, jotta jatkuuko ongelma? Ei ole, asiakas on unohdettu. Kyllä aika hoitaa.
Yhä useammin herää kysymys, jotta mistä oikein maksan?

Tästäkin casesta voi antaa Elisan palveluyksiköille täyden pyöreän nollan (0).

2 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Moikka HartsaX!

Olen pahoillani ettei tuo vianselvitys mennyt ihan niin kuin normaalisti 😞 Mielellään kyllä haluttaisiin selvittää mikä tuossa nyt mättää. Saisitko laitettua meille vaikka yksityisviestiä Facebookin puolella http://m.me/elisasuomi niin voidaan selvittää asia.
Käyttäjätaso 4
Tekstit ovat palautuneet, tosin selitystä syystä ei ole tiedossa.
Elisalta on saatu kohtuu kompensaatio ongelman hoidossa tapahtuneista kämmeistä. Hyvä niin.
Case is closed.

Osallistu keskusteluun