Kanavakortin vuosimaksun palautus

  • 25 elokuu 2016
  • 1 kommentti
  • 397 katselukerrat

Olen ollut TTV:n tyytyväinen kaapeli-TV-asiakas 15.1.2015 alkaen. Asiakkuus päättyi siihen, että TTV ei enää toimi kaapelioperaattorina taloyhtiössä, jossa asun. Palautin kaapelikoritin Elisan myymälään ja minulle kerrottiin, että loppuosa vuosimaksusta palautetaan takaisin. Olen maksanut vuosimaksun normaalisti tammikuussa 2016, eikä minulla tuolloin ollut pienintäkään hajua, että TTV ei toimi kaapelioperaattorina enää elokuussa, eikä maksettua palvelua näin ollen minulle toimiteta koko vuotta.

Soitin äsken asiakaspalveluun, jossa sanottiin, että loppulaskua ei palauteta. Jäi aika pahasti sellainen loppukusetuksen maku suuhun. Aika ikävään asemaan kuluttaja-asiakas on ajettu, jos kanavakortin vuosimaksuun sisältyy riski operaattorin vaihdosta. Suurista rahoista ei toki puhuta, mutta miksi ensin sanotaan toista ja sitten toista... 😞

1 kommentti

Saitko mustaa valkoisella rahojen palautuksesta? Jos et, niin silloin olet aika heikoilla. Todennäköisesti asiakaspalvelu on oikeassa tässä suhteessa ja kannattaa lukea ne sopimusehdot läpi.

Osallistu keskusteluun