Vastattu

Kanavakortti ei saatavilla Helsingissä?

  • 29 huhtikuu 2015
  • 3 kommenttia
  • 1363 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 2 kommenttia
Ostin Helsingissä sijaitsevaan talooni Elisan Kiinteistökuidun, jota pitkin tulee samalla kaapeli-tv. En ole ottanut Viihdettä, vaan haluaisin käyttää omaa digiboksiani ja reititintäni. Kävin Elisan myymälässä kysymässä kanavakorttia, mutta se ei ilmeisesi ole saatavilla Helsingissä?

Miten saan Mtv3 hd:n näkymään, ja pystynkö hankkimaan mitään kanavapakettia ilman Viihdettä?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi sakarip 5 toukokuu 2015, 10:46

Asia selvisi tuon maksutv@elisa.fi osoitteen kautta. Saatavuustieto päivitettiin siellä ja sain haettua kortin liikkeestä. Kortti ja Total paketti toimivat, eli asia on kunnossa.

Katso alkuperäinen viesti

3 kommenttia

sakarip kirjoitti:
Ostin Helsingissä sijaitsevaan talooni Elisan Kiinteistökuidun, jota pitkin tulee samalla kaapeli-tv. En ole ottanut Viihdettä, vaan haluaisin käyttää omaa digiboksiani ja reititintäni. Kävin Elisan myymälässä kysymässä kanavakorttia, mutta se ei ilmeisesi ole saatavilla Helsingissä?

Miten saan Mtv3 hd:n näkymään, ja pystynkö hankkimaan mitään kanavapakettia ilman Viihdettä?

Kyllä Elisalla kaapeli-TV:ssä on kanavakortti käytössä myös Helsingissä.

Myymälässä on tullut jokin väärikäsitys.

Jos et vielä ole Elisa Kanavakortti -asiakas, voit tilata Elisa Kanavakortin ja kanavapaketteja verkossa, soittamalla numeroon 0800 46 46 46 tai käymällä lähimmässä Elisa myymälässä.

http://asiakastuki.elisa.fi/ohje/354/
Kiitos vastauksesta! Kokeilin vielä nettitilausta, mutta siellä tuli vastaan varmaan sama virhe kuin myymälässäkin:

"Saatavuustarkistuksessamme on puutteita kaapeliverkkosaatavuuden osalta. Jos tiedät/oletat, että asuinkiinteistösi on liitetty Elisan kaapeliverkkoon ja tästä huolimatta saatavuustarkistus kertoo, ettei saatavuutta ole, toimi näin: Lähetä yhteystietosi (nimi, osoite, puhelinnumero, sähköposti) osoitteeseen maksutv@elisa.fi niin otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian."

Lähetin tuonne viestiä, joten toivottavasti asia ratkeaa sitä kautta.
Asia selvisi tuon maksutv@elisa.fi osoitteen kautta. Saatavuustieto päivitettiin siellä ja sain haettua kortin liikkeestä. Kortti ja Total paketti toimivat, eli asia on kunnossa.

Osallistu keskusteluun