Vastattu

Kanavakortti ei saatavilla Helsingissä?

  • 29 huhtikuu 2015
  • 3 kommenttia
  • 1398 katselukerrat

Ostin Helsingissä sijaitsevaan talooni Elisan Kiinteistökuidun, jota pitkin tulee samalla kaapeli-tv. En ole ottanut Viihdettä, vaan haluaisin käyttää omaa digiboksiani ja reititintäni. Kävin Elisan myymälässä kysymässä kanavakorttia, mutta se ei ilmeisesi ole saatavilla Helsingissä?

Miten saan Mtv3 hd:n näkymään, ja pystynkö hankkimaan mitään kanavapakettia ilman Viihdettä?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi sakarip 5 toukokuu 2015, 10:46

Asia selvisi tuon maksutv@elisa.fi osoitteen kautta. Saatavuustieto päivitettiin siellä ja sain haettua kortin liikkeestä. Kortti ja Total paketti toimivat, eli asia on kunnossa.
Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

3 kommenttia

sakarip kirjoitti:
Ostin Helsingissä sijaitsevaan talooni Elisan Kiinteistökuidun, jota pitkin tulee samalla kaapeli-tv. En ole ottanut Viihdettä, vaan haluaisin käyttää omaa digiboksiani ja reititintäni. Kävin Elisan myymälässä kysymässä kanavakorttia, mutta se ei ilmeisesi ole saatavilla Helsingissä?

Miten saan Mtv3 hd:n näkymään, ja pystynkö hankkimaan mitään kanavapakettia ilman Viihdettä?

Kyllä Elisalla kaapeli-TV:ssä on kanavakortti käytössä myös Helsingissä.

Myymälässä on tullut jokin väärikäsitys.

Jos et vielä ole Elisa Kanavakortti -asiakas, voit tilata Elisa Kanavakortin ja kanavapaketteja verkossa, soittamalla numeroon 0800 46 46 46 tai käymällä lähimmässä Elisa myymälässä.

http://asiakastuki.elisa.fi/ohje/354/
Kiitos vastauksesta! Kokeilin vielä nettitilausta, mutta siellä tuli vastaan varmaan sama virhe kuin myymälässäkin:

"Saatavuustarkistuksessamme on puutteita kaapeliverkkosaatavuuden osalta. Jos tiedät/oletat, että asuinkiinteistösi on liitetty Elisan kaapeliverkkoon ja tästä huolimatta saatavuustarkistus kertoo, ettei saatavuutta ole, toimi näin: Lähetä yhteystietosi (nimi, osoite, puhelinnumero, sähköposti) osoitteeseen maksutv@elisa.fi niin otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian."

Lähetin tuonne viestiä, joten toivottavasti asia ratkeaa sitä kautta.
Asia selvisi tuon maksutv@elisa.fi osoitteen kautta. Saatavuustieto päivitettiin siellä ja sain haettua kortin liikkeestä. Kortti ja Total paketti toimivat, eli asia on kunnossa.