Vastattu

Kanavan vaihto paketissa ei onnistu pinkoodilla


  • Kiinnostunut
  • 7 kommenttia
Moi
Olen yrittänyt vaihtaa S-kanavapaketissa yhtä valinnaista kanavaa toiseen mutta saan aina tämän ilmoituksen kun olen syöttänyt pinkoodin ja painan vahvista-nappulaa:
Virhe!
Tilauksen käsittely epäonnistui! Yritä myöhemmin uudelleen.

Missä vika?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Patomiäs 3 toukokuu 2018, 16:26

Pahoitteluni, kyseessä on tällä hetkellä vaikuttava vikatilanne joka tuon valinnaisen kanavan vaihtamisen estää 😞 Käsitin aiemmin että tuo olisi vaikuttanut vain lisäkanavien tilaukseen, mutta vaikuttaakin myös noiden valinnaisten kanavien vaihtamiseen. Tämä on siis jo tuolla korjauksessa ja pyritään saamaan kuntoon mahdollisimman pian! Mikäli tällä hetkellä vian ollessa päällä haluatte vaihtaa noita kanavia, niin tämä onnistuu asiakaspalvelun kautta

Katso alkuperäinen viesti

11 kommenttia

Minulla antaa saman virheen kuin aloituspostaajalla. Ja tämä siis klo:11:40 2.5 aamupäivällä. Kyseessä myös S-kanavapaketti.
Sama täällä, ei toimi.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +2
Onko kyseessä siis kanavakortin kanavapaketti jolla tätä ilmenee teillä? Ja olette nimenomaan https://elisaviihde.fi/maksukanavat sivulla muutosta tekemässä?
Kyllä, juuri nän. Elisa kanavakortti, kaapelitalous ja S-kanavapaketti. Ja tuolla sivustolla yritin valinnaista kanavaa vaihtaa toiseen.
Patomiäs kirjoitti:

Onko kyseessä siis kanavakortin kanavapaketti jolla tätä ilmenee teillä? Ja olette nimenomaan https://elisaviihde.fi/maksukanavat sivulla muutosta tekemässä?


Juuri noin. Kanavakortti, kaapelitalous ja Elisa S - kanavapaketti. Kokeiltu kahdella eri verkossa olevalla koneella ja parilla eri selaimella.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +2
Pahoitteluni, kyseessä on tällä hetkellä vaikuttava vikatilanne joka tuon valinnaisen kanavan vaihtamisen estää 😞 Käsitin aiemmin että tuo olisi vaikuttanut vain lisäkanavien tilaukseen, mutta vaikuttaakin myös noiden valinnaisten kanavien vaihtamiseen. Tämä on siis jo tuolla korjauksessa ja pyritään saamaan kuntoon mahdollisimman pian! Mikäli tällä hetkellä vian ollessa päällä haluatte vaihtaa noita kanavia, niin tämä onnistuu asiakaspalvelun kautta
Ei näytä myöskään onnistuvan uuden paketin (c-more sport) tilaus.
Käyttäjätaso 2
Heinäkuuta mennään, eli kolmatta kuukautta eletään toimimattoman palvelun kanssa. Nopeaa korjausta toiminnolle, joka toimi ihan hyvin ennen uudistuksia. Kyllä kannatti siirtää tämäkin toiminto elisaviihteen alle...

Oikein hienosti palveleva firmahan voisi avata kaikille Elisa Mix-paketteja tilanneille vaikka nuo kaikki valittavat kanavat auki, jolloin asiakas ei suotta kärsisi tästä sekoilusta. Mutta todennäköisin skenaariohan on se, että minkäänlaista hyvitystä usean kuukauden toimimattomuudesta ei tule.
Joo, Heinäkuuta mennään tosiaan, ja itsellä sama ongelma. Myös Mix S paketti, ja valinnaisten kanavien vaihto ei onnistu Pin koodilla. Ongelma jatkunut koko ajan, as.palveluun oltu yhteyssä useaan otteeseen mutta vika ei vaan korjaannu.

Voisikohan Elisan Moderaattori laittaa pikkuisen vikaviestiä eteenpäin? Alkaa hieman ottaa hermoon kun ei palvelut pelitä. Palauttakaa kaapelitv- kanavien vaihto/tilausominaisuus takaisin vanhaan omaelisaan jossa se toimi ilman ongelmia, tai Korjatkaa se!
3kk odotettu että homma korjattaisiin, mutta ei. Onneksi asiakas voi äänestää jaloillaan jos Elisaa ei kiinnosta korjata vikaa. Kertoo paljon yrityksen suhtautumisesta asiakkaisiinsa!
Käyttäjätaso 2
Tekeeköhän tälle kukaan mitään? Tai tuleeko tämä koskaan enää toimimaan? Epäilen vahvasti...

Osallistu keskusteluun