-
-
Uusi keskustelija
-
2 kommenttia
Tilasin syksyllä MTV total paketin 6:ksi kuukaudeksi. Kun nyt lähden matkalle tuli mieleeni, ettei tuo paketti vaan jatku tuon 6 kk jälkeen automaattisesti. Menin Oma Elisaan katsomaan tietoja, mutta siellä ei kyseistä pakettia ollut lainkaan. Sivulla myös kerrottiin, että pakettien perumisen voi suorittaa vain asiakaspalvelussa. Mitkään yhteystiedot eivät kuitenkaan antaneet puh. numeroa sinne, joten soitin ilmaiseen numeroon, josta voi tilata paketteja. Niin voi, muttei perua. Sain sieltä 010- alkuisen numeron, joka siis on maksullinen. Jonotin sinne n. 10 min. ja minulle sanottiin että puheluni pitää yhdistää paikkaan jossa peruutus voidaan tehdä. Samalla kerrottiin, että jonon pituus on n. 15 min. Kysyin eikö se ole maksullista ja niinhän se on. Pyysin että minuun otetaan yhteyttä Elisasta päin, koska en halua maksaa siitä että perun maksamani palvelun. No sehän käy kun soitan seuraavana päivänä tähän samaan maksulliseen 010 alkuiseen numeroon ja tilaan sieltä soittopyynnön. Todella ala-arvoista asiakaspalvelua. Maksuttomasta numerosta voi tilata tuotteita ja palveluita, mutta irtisanomisesta pitää maksaa ja vielä moneen otteeseen. Tilatessani minua ei informoitu, että palvelun irtisanominen on maksullista. Toki nyt puhutaan pienistä rahoista, mutta en ymmärrä, että puhelimiinkin myydään näitä paketteja, jotka sisältävä niin ja niin monta puhelua, mutta Elisalle soitettaessa sen omat palvelunumerot kuten tämä 010- alkuinen numero ovat maksullisia. Jos halutaan asikaspalvella, niin kyllä tuo pakettien irtisanominen voitaisiin myös järjestää tehtäväksi siellä oma Elisassa. Mutta taitaa tarkoituksena olla saada asiakkaalta vielä hieman lisää rahaa, kun kehtaa ryökäle sanoa irti palvelun.
icon
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kingsize 9 joulukuu 2014, 23:06
Kappas, jälleen kerran katsoin, että kirjottelisin Viihde foorumille. Anteeksi.
Kaapeli-TV kortteja ei tosiaan pääse perumaan netin kautta ainakaan vielä. Toivottavasti on mahdollista uuden Oma Elisan myötä. Kaapeli-TV korteista laskutetaan korttimaksu nykyisellään, niin voinee johtua siitä, että kortti pitää palauttaa Elisalle ja tästä syystä ei ole tehty mahdolliseksi irtisanoa itse netin kautta. Onnistuu siis asiakaspalvelun tai
lähimmän myymälän kautta.
Katso alkuperäinen viesti