Vastattu

Mix-paketti ja kanavien vaihtaminen

  • 27 maaliskuu 2016
  • 19 kommenttia
  • 1710 katselukerrat

Kuinka pystyn nopeasti vaihtamaan eri kanavia näkymään Mix-paketissa? Vanha oma.elisa ei mulla toimi edelleenkään...
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi kukkatippa 30 maaliskuu 2016, 14:58

Tällä hetkellä Mix-paketin kanavien vaihto onnistuu asiakaspalvelun kautta. Näppärästi OmaElisan kautta chatissa asiakaspalvelun aukioloaikoina. Voit myös lähettää meille yksityisviestillä, mitä kanavia haluat muuttaa ja mihin kanaviin, voidaan me palstatiimiläiset tehdä muutos. 🙂
Katso alkuperäinen viesti

19 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Tällä hetkellä Mix-paketin kanavien vaihto onnistuu asiakaspalvelun kautta. Näppärästi OmaElisan kautta chatissa asiakaspalvelun aukioloaikoina. Voit myös lähettää meille yksityisviestillä, mitä kanavia haluat muuttaa ja mihin kanaviin, voidaan me palstatiimiläiset tehdä muutos. 🙂
Tuleeko taas mahdolliseksi tulevaisuudessa?
Mielestäni saisi olla niin, että asiakas saa itse esim. Max 10 kanavaa valita määrätyltä listalta /kk. Ja ettei valmiiksi olisi valittu turhat kanavat, joilla asiakas ei välttämättä tee yhtään mitään.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Koitetaan saada tuota myös itsepalveluun. Muutoksia tuohon pakettiin voi tosiaan toistaiseksi tehdä myös puhelimitse, viestillä OmaElisassa tai chatin kautta. Mikä vain on parhain tapa itselle hoitaa asiaa. OmaElisan puolella ei siis onnistu kuin chatista. 🙂
Pystyykö nykyisin myynnissä olevissa kanavapaketeissa vaihtaa vapaavalintaisia kanavia OmaElisan kautta, vai koskeeko ongelma kaikkia kanavapaketteja?
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Jos ongelmia tulee eteen niin asiakaspalvelun aukioloaikoina OmaElisassa chat-palvelu on apuna! Jos ei heti sinne ilmesty niin kannattaa hetkinen odotella ja ilmestyy sinne oikeaan reunaan kun asiakaspalvelija vapautuu. 🙂
Hei Elisalaiset! Onhan tämä nyt aivan /c:stä, ettet pysty itse hallita omia maksukanavia nettipalvelun kautta. Mistään ei edes näe mitä kanavia on ostettuna tällä hetkellä. Eihän ihan oikeasti näin surkaa palvelua voi olla! Vai mitä mieltä itse olette tästä tilanteesta?

Olen nyt aika pitkää odottanut asiaan korjausta, mutta ei Elisalla tunnu olevan pienintäkään kiinnostusta hoitaa tätä asiaa millään tavalla. Pääsen näkemään, että minulla on kanavakortti ja maksukanavia siinä, mutta mitää muuta ei sitten enää näekään. Aiempaankaan esittämääni kysymykseen ei tunnu löytyvän vastausta!?

Tätäkö on palvelunne taso nykyisin? Tänään irtisanoin yhden liittymänne ja jos tähän ei tule pikapuoliin jotain järkevää vastausta tai asiaan ratkaisua, niin lähtee kyllä muutkin liittymät, kaapelia myöten. Revin sen sitten vaikka itse seinästä. :8


Ps. Avulias hakutoimintonnekin opastaa ohjeisiin, jotka eivät ole olleet toimivia kuukausiin. http://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/kaapeli-tv/ohje/kanavien-hallinnointi/

Hienoa...
Jees... Mulla alkoi hallinnointi toimimaan heti kun vaihdoin pois Mix M -paketin, jossa oli MTV Max valittuna. Kun ko. kanava poistui paketista (eikä ole enää edes valittavissa), alkoi kanavat näkymään hallinnassa ookoo. Tästä voinee sitten päätellä jotain... 🙂
Jep, vähän tällaista arvelinkin. Saavat poistuneet kanavapaketit vaihtumaan uusiin ja kalliimpiin.

Onneksi iltapäivälehtien uutisten taso on nykyisin sitä luokkaa, että voisi vinkata aiheesta siihen suuntaan ja pääsee Elisa, jos ei nyt etusivulle, niin keskiaukeamalle kuitenkin.
Jep, vähän tällaista arvelinkin. Saavat poistuneet kanavapaketit vaihtumaan uusiin ja kalliimpiin.

Sama ajatus tuli mieleen... itsekin pyysin korjausta tuolle kanavahallinnalle useita kertoa, asiakaspalvelun selitykset vaihtelivat laidasta laitaan ja kun lopulta päädyin tekemään noiden kanavapakettien vaihtoja niin välittömästi napsahti tilatut kanavat näkyviin sinne hallintaliittymään. Mulla ainakin riittää hyvin ymmärrystä silloin, kun kerrotaan asioista rehellisesti mutta tämän casen osalta mun on vaikea enää nähdä mitään hyvää Elisan toiminnassa.

Harmittaa todella paljon kun jouduin vaihtamaan kaapelioperaattorin DNA:sta Elisaan. Jaksan kuitenkin syvällä sisimmässäni toivoa, että Elisa pystyy palauttamaan luottamuksensa jatkossa paremmalla palvelulla ja avoimuudella.

Kaapelikortin linkitykset useaan laitteeseen aiheutti myös jossain vaiheessa melkoista pahoinvointia mutta lopulta sain linkitykset pyytämälläni tavalla tehdyksi eikä mitään ongelmaa sen suhteen ole ollut vaikka asiakaspalvelu kivenkovaan muuta väitti. Rinnakkaiskorttien ja kanavapakettien pakkomyynti on sieltä syvältä enkä tuohon kelkkaan halua lähteä, helpompi siirtää tarvittaessa kortti vaan eri laitteisiin tai käyttää sopivia apuvälineitä että saa kanavat näkymään siten kun niiden pitääkin vaikka useammassa TV:ssä samanaikaisesti. Eräällä toisella kolmikirjaimisella nimeltä mainitsemattomalla operaattorilla ei tämän suhteen ollut mitään ongelmaa mutta Elisa teki ongelman tästäkin... huoh... ja ugh. Olen puhunut 🙂
Mulla ainakin riittää hyvin ymmärrystä silloin, kun kerrotaan asioista rehellisesti mutta tämän casen osalta mun on vaikea enää nähdä mitään hyvää Elisan toiminnassa.
Se on juurikin näin! Epämääräisiä ja ristiriitaisia selityksiä tulee, kun asioista kyselee Elisan eri henkilöiltä. Ja jos yrityksen moraali on tätä tasoa, niin en viihdy enää asiakkaana.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Mix pakettien kanavia voi hallinnoida jos Elisa viihde niin elisaviihde.fi kautta, mutta tuo kanavakortin mix pakettien muokkaus ei onnistu nykyisellä OmaElisan muodolla. Kieltämättä valinnaisten kanavien pakettien hallinnoissa on ollut bugeja ja haasteita jo tovin aikaa ja näistä pahoittelumme. Vanhassa OmaElisassa aika pienestäkin virheestä voi mennä yksittäisen henkilön OmaElisa hallinta sekaisin. Uuteen OmaElisaan tuodaan lisää tavaraa uudessa muodossa jatkuvasti ja jossakin vaiheessa myös kanavakorttien pakettien asiat löytyy toimivana sieltä.
Ei tässä pahoittelut auta. Ettekö tajua, että me maksamme näistä palveluista rahaa! Maksamme samanlaisia euroja samasta palvelusta kuin uusien kanavapakettien ostajat, mutta yllättäen emme saakaan samaa palvelua. Vanhana asiakkaana saa näköjään aina tällaista...
No voi hitsi, taas mä lankesin Oma Elisan kautta tekemään muutoksia. Siinä pitäisi kyllä olla varoitus, että ehkä toimii.
Vaihdoin paketin isompaan, ja lisäkanavat eivät auenneet. Ja siihenkään entiseen pakettiin ei tullut lopetusmerkintää, en tiedä häviääkö se sittn laskutuksesta.
Kun on viikonloppu avasin sitten extrakanavina ne, mitä haluan katsoa lähiaikoina. Pitänee soittaa viikolla Elisalle vai liekö vielä se vikailmoituksen tekolomake jossain olemassa?
Voivoi, aurinkoista viikonloppua siltikin.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Täältä löytyisi yhteydenottolomake: http://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Voit toki laittaa myös yksityisviestillä Palstatiimille asiakasnumerosi ja haluamasi muutokset niin laitetaan kuntoon. Ykstyisviestiä voi nakata täältä: elisa.to/viestipalstatiimille

Myös chatin ollessa auki voi muutokset hoitaa sieltä kautta perinteisen soittamisen lisäksi. 🙂
Kiitoksia Tiimille, kaikki näyttäisi nyt olevan ok, jopa Oman Elisan tiedot, ja kanavat näkyy. Ootte te hyviä!:)
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Jee! 🙂 Hieno homma :8
Elisan asakaspalvelussa ei ole valittamista mutta yksi asia ihmetyttää kun joku netin kautta tuleva kanava katoaa listalta ja saa taas laittaa tehdasasetukset ja kanavalistan uusiksi. Siinä menee joka kerta noin 1/2 tuntia per kanavien järjestely. Eurosport kanava on useimmin kateissa kun muut, mutta nyt kun hommasin Elisaviihde MixS kanavapaketin niin toinen niinsanotuista kahdesta lisäkanavasta katosi kokonaan listalta. Selasin 2 kertaa läpi eikä löytynyt. Olen soittanut Elisan asiakaspalveluun muutaman kerran kyseisestä asiasta mutta asialle ei kai ole tehty mitään koska edelleen joku kanava katoaa kokonaan kanavaluettelosta. Toivoisin että asialle tehdään jotain kun en viitsi joka viikko tehdä hommaa alusta asti eli tehdasasetukset jne...:?
Käyttäjätaso 2
Elisan asakaspalvelussa ei ole valittamista mutta yksi asia ihmetyttää kun joku netin kautta tuleva kanava katoaa listalta ja saa taas laittaa tehdasasetukset ja kanavalistan uusiksi. Siinä menee joka kerta noin 1/2 tuntia per kanavien järjestely. Eurosport kanava on useimmin kateissa kun muut, mutta nyt kun hommasin Elisaviihde MixS kanavapaketin niin toinen niinsanotuista kahdesta lisäkanavasta katosi kokonaan listalta. Selasin 2 kertaa läpi eikä löytynyt. Olen soittanut Elisan asiakaspalveluun muutaman kerran kyseisestä asiasta mutta asialle ei kai ole tehty mitään koska edelleen joku kanava katoaa kokonaan kanavaluettelosta. Toivoisin että asialle tehdään jotain kun en viitsi joka viikko tehdä hommaa alusta asti eli tehdasasetukset jne...:?

Tällä hetkellä tuntuu digiboksin softassa olevan ongelmaa että kanavapaikkoja katoilee jos listaa järjestelee omansa näköiseksi. Itse odottaisin mahdollista korjausta firmikseen ettei tarvitse tuota työtä tehdä aina uudelleen. Välillä virtajohdon tuuletus on palauttanut kadonneet kanavat.

Osallistu keskusteluun