SUB HD ja AVA HD milloin elisa alkaa lähettää

  • 10 toukokuu 2017
  • 40 kommenttia
  • 5368 katselukerrat


Näytä ensimmäinen kirjoitus

40 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Elisan asiakaspalvelulla ei ole normaalihintasta (kuten 09 tai 050) puhelinnumeroa, vaan 010-numero, johon soittaminen on kalliimpaa kuin normaaleihin numeroihin soittaminen.tarkennetaanpa vielä että 09 tai 050 alkuset numerot on normaalihintasia numeroita soitti sitten mistä liittymästä tahansa
mutta 010 numero on yritysnumero mikä laskutetaan pakettiliittymissä paketin ylittävän hinnoittelun mukaan koska eivät kuulu pakettiin jos ei ole pakettia niin yleensä on normaali puheluhinta
Elisalta soitettiin minulle jätettyäni Oma Elisan kautta vikailmoituksen. Elisan viesti oli selkeä. Elisa muistutti minua, että Elisa veloittaa minulta vianrajausmaksun, jos Elisan asentaja toteaa, että ongelma rajautuu käyttämääni antennikaapeliin. Elisan asiakaspalvelu neuvoi minua ilmoittamaan viasta ensin kiinteistön isännöitsijälle ennen vikailmoituksen tekemistä Elisalle. Pyysin Elisaa lopettamaan vikailmoituksen käsittelyn.
Käyttäjätaso 5
Kannattaa huomioida, että asiakaspalvelu on hinnoiteltu Elisalla mahdollisimman korkeaksi.

Älä nyt tarkoituksella sekoita asiakaspalvelua ja omaguru-palvelua toisiinsa. Asiakaspalvelu, jonne häiriöilmoituksenkin voi jättää, on ihan normaalihintainen, ei mikään lisämaksullinen.

Kiireellisissä tapauksissa puhelin on aina se nopein vaihtoehto.

Vikailmoituksen jättämiseen ei montaa minuuttia mene, etenkin jos itse tarkistaa perusjutut ensin ja kertoo asiakaspalvelijalle ne jo tehneensä ja näin rajanneensa vikaa.


Kannattaisi varmaan sinunkin joskus soittaa asiakaspalveluunne ja todeta kuinka homma toimii. Kehtaatte veloittaa jopa ihmisten kertaalleen maksamista paperilaskuista toistamiseen. Tiesitkö, että teillä on oikein palveluhinnasto josta voit katsoa mitä joka ikinen asia teillä maksaa. Rahapalautus asiakkaan pankkitilille 12e on oma suosikkini. Veikkaisin, että palstan vastauksetkin alkavat jatkossa maksamaan. Normaalin tietämättömän Elisan asiakaspalvelijan pahoitteluvastaus 20e kpl ja asiasta oikeasti vastaavan Elisan päällikön tai johtajan vastaus 200e - 20 000e tittelistä riippuen. Poikkeuksena toimitusjohtaja ei vastaa koskaan mihinkään eikä mistään muusta kuin omasta palkastaan. Elisan sopimusehtojen muuttamismaksua Elisan hyväksi tuolla ei myöskään näytä vielä olevan. Vanhojen tallenteiden automaattinen poistomaksu olisi myös varmaa tuloa ja sen voisi hinnoitella tosi korkeaksi. Tai voisitte lanseerata uutuutena asiakkaan kyykytysmaksun. On teillä selvästi vielä pari palaveria pidettävä, että saatte kaikista palveluistanne optimaaliset tulot Mattilalle.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/ohje/asiakaspalveluhinnasto/
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Tiesitkö, että teillä on oikein palveluhinnasto josta voit katsoa mitä joka ikinen asia teillä maksaa.

Tiesit varmaan sinäkin, että ilmaista työvoimaa ei ole olemassa ? Kyllähän nuo kaikki kulut voisi leipoa suoraan sellaisenaan palveluiden/tuotteiden hintoihin sisään, mutta ei sekään kivalta kuulostaisi.

Olen ymmärtänyt, että meidän palveluhinnaston asiat ovat valtaosin niitä, joita asiakas voisi itsepalvelussa itse hoitaa ympäri vuorokauden, sen sijaan, että tarvitsisi soittaa mihinkään ja pyytää asiantuntijaa tekemään asioita.

Monella muullakin toimialalla ovat erilaiset palvelumaksut lisääntyneet viime vuosien aikana, kun itsepalvelumahdollisuudet ovat kehittyneet, ei se ole mikään teleoperaattoreiden keksintö.

Paperilasku ei suinkaan ole ainoa laskutusvaihtoehto, senkin varmasti tiesit jo.
Käyttäjätaso 5
Tiesitkö, että teillä on oikein palveluhinnasto josta voit katsoa mitä joka ikinen asia teillä maksaa.

Tiesit varmaan sinäkin, että ilmaista työvoimaa ei ole olemassa ? Kyllähän nuo kaikki kulut voisi leipoa suoraan sellaisenaan palveluiden/tuotteiden hintoihin sisään, mutta ei sekään kivalta kuulostaisi.

Olen ymmärtänyt, että meidän palveluhinnaston asiat ovat valtaosin niitä, joita asiakas voisi itsepalvelussa itse hoitaa ympäri vuorokauden, sen sijaan, että tarvitsisi soittaa mihinkään ja pyytää asiantuntijaa tekemään asioita.

Monella muullakin toimialalla ovat erilaiset palvelumaksut lisääntyneet viime vuosien aikana, kun itsepalvelumahdollisuudet ovat kehittyneet, ei se ole mikään teleoperaattoreiden keksintö.

Paperilasku ei suinkaan ole ainoa laskutusvaihtoehto, senkin varmasti tiesit jo.


Eli asiakas palvelee jatkossa itse itseään ja siitä otetaan asiakkaalta maksu. Nerokasta. Näitä maksuja Elisa saa sitten korotella mielensä mukaan. Tiesitkö muuten, että Mattilan palkkaa ja bonuksiakin on korotettu viime vuosina.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Eli asiakas palvelee jatkossa itse itseään ja siitä otetaan asiakkaalta maksu. Nerokasta.

Ei suinkaan. Itsepalvelu on ilmaista. Taisit ymmärtää tahallasi väärin.
Käyttäjätaso 1
https://elisa.fi/kanavamuutokset/

Uusia kanavia tulossa

Toukokuun aikana uusina kanavina aloittavat Sub HD ja AVA HD. Tarkemmasta aloituspäivästä ilmoitetaan myöhemmin.

Tuollaista luki kanavamuutossivulla :D


Toukokuu tuli ja meni, eikä kanavia näy Viihteessä.

Jos en väärin katsonut, niin eilen yllä mainittu lainaus vielä tuolla sivuilla näkyi, mutta ei enää tänään...
Juuri äsken alkoi näköjään näkymään. Sub kanavalla 506 ja Ava 513.
Käyttäjätaso 1
Juuri äsken alkoi näköjään näkymään. Sub kanavalla 506 ja Ava 513.

Nyt alkoi näkymään täälläkin. Vaati tosin boksin virtapiuhan tuuletusta.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Tuon lainantarjoajan joku voisi poistaa palstalta!
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Tuon lainantarjoajan joku voisi poistaa palstalta!
Poistettu.

Osallistu keskusteluun