Tilattu maksukanava, ei aktivoitu

  • 10 heinäkuu 2019
  • 7 kommenttia
  • 1060 katselukerrat

Käyttäjätaso 4
Hitaat on kiireet. viikko odotettu. ETVtä ei vaan saada näkymään (ei aktivoitu, tilakoodi 11), vaikka näkyy valittujen maksukanavien listalla. Kaikki muut maksukanavat näkyvät, kanavat on haettu uudelleen (oikeastaan telkkari vaihtui eilen).

Olinpa yhteydessä asiakaspalveluun ja ainoa keino saada asiaa eteenpäin on soittaa tekniseen tukeen. Siis Elisa ei tee sovittuja muutoksia ja asiakkaan pitäisi vielä maksaa puheluista, että virhe korjataan. Sain sitten ilmoituksen, että: olet varannut soittoajan...

Olisi asiakkaalla tähdellisempääkin tekemistä kuin päivystää telkkarin edessä, että Elisa hoitaisi asiat kerralla kuntoon eikä viidestoista päivä (se onkin jo ensi viikolla)..

7 kommenttia

Käyttäjätaso 4
@HartsaX Joo näyttäisi tosiaan, että on tuo soittopyyntö varailtu huomiselle, mutta sen varmaan voi nyt peruutella kun asia kunnossa?

Mahtava juttu, että nyt kanava näkyy ja suuret pahoitteluni, että on säätämistä ollut tämän kanssa. Ja tottakai pyrimme siihen, että hommat kerralla menisi kuntoon mutta valitettavasti joskus ongelmia tulee. :o

Niinpä, oli se huomiselle, pitkät on vasteajat. En tosin olisi ollut silloin tavoitettavissa, elämä vaan ei mene Elisan aikataulun mukaan.

Hyvä että on pyrkimyksiä, tuloksia harvoin. Tämän kerran säätäminen ei olennaisesti poikkea edellisistä säätämisistä.
Käyttäjätaso 3
@HartsaX Joo näyttäisi tosiaan, että on tuo soittopyyntö varailtu huomiselle, mutta sen varmaan voi nyt peruutella kun asia kunnossa?

Mahtava juttu, että nyt kanava näkyy ja suuret pahoitteluni, että on säätämistä ollut tämän kanssa. Ja tottakai pyrimme siihen, että hommat kerralla menisi kuntoon mutta valitettavasti joskus ongelmia tulee. 😮
Käyttäjätaso 7
Saamani tekstiviestin mukaan Elisa soittaa 11.7. 11:30-12:00 välisenä aikana.
Ei soittanut eikä mitään syytä ilmoitettu.

Jos tuo päivämäärä on totta , niin ehkä se soitto sitten tulee 11.7. eli huomenna.
Käyttäjätaso 4
Saamani tekstiviestin mukaan Elisa soittaa 11.7. 11:30-12:00 välisenä aikana.
Ei soittanut eikä mitään syytä ilmoitettu.

Jos samasta ongelmasta ilmoittaa palstalla ja sieltä vastataan, että ongelman syy on löytynyt, niin se ei korvaa sitä soittamatonta puhelua, jota asiakasta on pyydetty odottamaan.
Ei voi olettaa, että asiakas roikkuu koko ajan myös sähköpostissa ja netissä. Asiakaspalveluprosessi on taas kerran ajanut kiville (vai onko se siellä aina?).

Luulisi, että kymmenen vuoden aikana olisi jo opittu aktivoimaan maksukanavia ilman jokakertaista säätämistä ja yritystä sekä erehdystä.
Nyt tuo kanava tosiaan näkyy.
Käyttäjätaso 3
@HartsaX Kiitoksia tiedoista.

Luulisin, että ongelman juurisyy löytyi ja kun sulla olikin jo tuo asiakasnumero tuolla profiilissa niin saatiin korjaavia toimenpiteitä tehtyä.

Kannattaa nyt kokeilla uudestaan toimiiko se kanava? Ilmoittele ihmeessä tänne meillepäin jos ei vieläkään toimi? 🙂
Käyttäjätaso 4
Ei ole toiminut, aktivointi tilattu viikko sitten. Kyse on siis KaapeliTVn eli kanavakortin maksukanavapaketin valinnaisesta lisäkanavasta. Elisa tuntee palvelun nimellä Elisa Viihde Online.
Kanavalla ei ole mitään yhteyttä Elisa Viihde-palveluun eikä digiboksiin.
Käyttäjätaso 3
Moikka @HartsaX

Onpä ikävä tilanne! Onko se kanava toiminut nyt missään vaiheessa?

Yrititkö nyt tuota kanavaa katsella Elisa Viihteen vai kanavakortin kautta? Viihteen kautta katsottaessa kannattaa, resetoida modeemia ja sen jälkeen boksia.

Osallistu keskusteluun