kirjoitin tälle palstalle jouluaattona pitkän tarinan toimimattoman kanavakortin hankkimisen ja palauttamisen ongelmista ja viestin loppuun laitoin maininnan epäilyksestä, että Elisa kyllä laskuttaa vaikka olen itse postimaksun maksaneena palauttanut kortin Elisan asiakaspalvelusta saamaani osoitteeseen. NO NYT TULI SITTEN LASKU!! (30 EUROA)
Soitin taas asiakaspalveluun, jonotusta ja pimpelipompelimusiikkia. Vastannut henkilö ei voinut tehdä asialle mitään vaan vaihtoehdot olivat joko jonottaa 23 minuuttia toiseen numeroon tai jättää soittopyyntö Valitsin soittopyynnön. Saapi nähdä miten käy. Soitetaanko edes ja vaaditaanko maksua kuitenkin. Onkohan kuluttajansuojaviranomainen seuraava yhteydenotto?
Onkohan mahdollista saada jonkun esimiesasemassa olevan sähköpostiosoite? Elisalla on töpätty nyt niin monta kertaa, että olisi hyvä tehdä valitus, josko prosesseja ruvettaisiin Elisalla tutkimaan ja parantamaan!
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi kukkatippa
Harmi kuulla, että sinulla on ollut ongelmia kanavakortin kanssa!
Kuulostaa siltä, että laskun aineisto on ollut jo kerättynä siinä vaiheessa, kun kanavakortin peruutus on tehty ja lasku on päässyt muodostumaan tästä johtuen. Jätetyt soittopyynnöt toki hoidetaan saapumisjärjestyksessä. Jos sinulle ei ole vielä soitettu asiakaspalvelustamme, voit lähettää minulle yksityisviestillä asiakastietosi, niin voin katsoa tilanteen kuntoon. 🙂
Katso alkuperäinen viesti
Kuulostaa siltä, että laskun aineisto on ollut jo kerättynä siinä vaiheessa, kun kanavakortin peruutus on tehty ja lasku on päässyt muodostumaan tästä johtuen. Jätetyt soittopyynnöt toki hoidetaan saapumisjärjestyksessä. Jos sinulle ei ole vielä soitettu asiakaspalvelustamme, voit lähettää minulle yksityisviestillä asiakastietosi, niin voin katsoa tilanteen kuntoon. 🙂