TTV:n kaapelikortin irtisanominen

  • 24 huhtikuu 2017
  • 6 kommenttia
  • 687 katselukerrat

15.4.2017 lähetin TTV:n/Elisan asiakaspalveluun viestin kaapelikortin irtisanomisesta. Ei vastausta toistaiseksi. Tänään kävin asiakaspalvelupisteessä Tampereella, ei oikeuksia tehdä. Vain myymälässä on.
Soitin asiakaspalveluun, ei voi tehdä. pitää mennä myymälään. Oma Elisassa ei voi tehdä eikä TTV: verkkokaupassa.

Onko asiakkaalle palvelua vai vain pelkkää hyppyyttämistä?

Voisko joku mode ottaa yhteyden YV:llä.

6 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Voin ihan tässä vastata, että oikeaoppinen tapa se irtisanoa on marssia kortti kädessä myymälään (ei myyntipisteelle)
Kortti siis kuuluu palauttaa irtisanomisen yhteydessä.
Elisalla on ihan omat säännöt näköjään ja asiakasta pompotetaan. Korttihan on linkitetty laitteeseen joten väärinkäyttö vaikeaa.

Miksi asiakaspalvelu ei ole vastannut minulle??

Siksi, että Elisalle asiakas on vain rahastusta varten.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Mitä tarkoitat, ettei asiakaspalvelu vastannut sinulle? 🙂
Eli tosiaan irtisanominen tehdään viemällä kortti myymälään.
Jos lähetän viestin irtisanomisesta, niin asiakaspalvelu olisi voinut vastata ja opastaa myymälään.
Ei ole asiakaspalvelua.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Okei, ilmeisesti sinulle ei ole vielä ehditty vastaamaan? 🙂
Nyt ainakin on kiirettä pitänyt monessa eri kanavassa. Onneksi nyt sait kuitenkin toimintaohjeet.
Ei teillä ennenkään ole kiirettä pidetty asiakkaitten kanssa. Jos ei viikossa ehditä vastata niin ei välitetä asiakkaista. Asiakaskokemus jälleen vahvasti negatiivinen.

Osallistu keskusteluun