Vastattu

Turha maksu

  • 21 September 2022
  • 9 kommenttia
  • 284 katselukerrat

Miten pitää toimia kun vika on Elisan liittymässä ja soitin väärään numeroon ja tuli 47,57e lasku ja netti & vian korjaajaa ei vieläkään näy, vaikka piti tulla maanantaina. 

Soiti heidän asiakaspalveluun liikkeestä ja he totesi että itse soitin palveluun ja pitäisi maksaa lasku. Ja kaiken lisäksi ostin jo uuden modeemin. 

Mihin pitäisi lähettää viestiä että asian saa korjattu.

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Lautturi 21 September 2022, 14:06

Katso alkuperäinen viesti

9 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +12

Moikka @Makke KVL !

 

Kaikissa laskutukseen liittyvissä tilanteissa tulisi olla yhteydessä asiakaspalveluumme josta voidaan tapauskohtaisesti tilanne katsoa läpi 👍

Tämä vastaus oli teidän palvelusta. Että mitäs soitit siihen numeroon.

Kokeilen uudelleen... 

Mihin numeroon pitäisi soittaa että on oikea ja toimiva. Sillä teidän kuluttaja asiakas numero ei ole toiminnassa jonka netti antaa. 

Käyttäjätaso 7

Mihin numeroon pitäisi soittaa että on oikea ja toimiva. Sillä teidän kuluttaja asiakas numero ei ole toiminnassa jonka netti antaa. 

Toimivia vaihtoehtoja:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat. (Botti häipyy, kun vaan useammin yrittää)

Soittakaa minulle.

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)

Tähän olen yrittänyt ja ilmoittaa ettei ole käytössä 

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +12

Tähän olen yrittänyt ja ilmoittaa ettei ole käytössä 

No onpas ihme juttu! Juuri kokeilin itse tuota numeroa ja kyllä puhelu lähti ihan oikeaan paikkaan 🤯

Kyllä se nyt toimii, mutta ei silloin. 

No, niin vika oli kytkennässä ei modeemissa. Opastus Elisalla oli väärää tietoa. Elikkä uusi oli turhaa.. Oma guru oli turhaa..

Kuukausi maksu piti olla ilmainen, mutta uusi lasku tuli.

Enää ei löydy opastusta että pitää vaihtaa modeemi. Lasku kyllä tuli. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

No, niin vika oli kytkennässä ei modeemissa. Opastus Elisalla oli väärää tietoa. Elikkä uusi oli turhaa.. Oma guru oli turhaa..

Kuukausi maksu piti olla ilmainen, mutta uusi lasku tuli.

Enää ei löydy opastusta että pitää vaihtaa modeemi. Lasku kyllä tuli. 

Saitko asiat kuntoon puhelimitse? Voit laittaa yksityisviestiä myös @OmaYhteisö-tiimi :lle, niin tutkitaan tilannetta tarkemmin.

Osallistu keskusteluun