Vastattu

Uskomatonta toimintaa ? Onko elisalaisia paikalla ?


Koitin tehdä ID kanavan tilausta joka ei toiminut eikä näkynyt. Soitin tänään ja perun sen, siis discovery investigation kanavan - AINOASTAAN SEN. No sitten lähtivät elisa MIX hd lisäkanavineen kokonaan samantein pois. Voisi sanoa että on kyllä luokatonta toimintaa. Onko siellä tällä hetkellä joku joka voisi tehdä tähän hätään jotakin ? En voi ymmärtää kuinka joku alalla toimiva ihminen ei monen varmistuksen jälkeenkin tajua mitä asiakas tarkoittaa.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi matiaas 27 elokuu 2016, 16:18

Moro! Kyllä tuossa on ihan oikein vain se yksi extrakanava suljettu. Muut on täällä edelleen näkyvissä ihan samaan tapaan sopimuksella. Jos ne kanavat ei näy niin kannattaa kokeilla perinteiset kotikonstit, eli resetointi ja kanavien haku uudelleen.

Viimeinen oljenkorsi sitten käytönvarmistuksesta häiriötilanteessa:
http://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/#hairioilmoitus-ota-yhteytta
Katso alkuperäinen viesti

21 kommenttia

Lisäyksenä minulla EI OLE DIGIBOXIA , vaikka viihteen nimellä onkin. Tulee kanavakortille. :?
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Moro! Kyllä tuossa on ihan oikein vain se yksi extrakanava suljettu. Muut on täällä edelleen näkyvissä ihan samaan tapaan sopimuksella. Jos ne kanavat ei näy niin kannattaa kokeilla perinteiset kotikonstit, eli resetointi ja kanavien haku uudelleen.

Viimeinen oljenkorsi sitten käytönvarmistuksesta häiriötilanteessa:
http://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/#hairioilmoitus-ota-yhteytta
Eipä onnistu ei. Lukee ei aktivoitu. Siis ei ole mennyt jakoon että ei ole digiboxia.
C more film näkyy muut lähti.
Minä en soita enää yhtään mihinkään maltaita maksdaviin puheluin Sieltä soittavat minulle kiitos.
Maantaina lopetan kaikki maksukanavat totaalisesti. Aivan kyllästynyt teidän sekoiluun.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Minä en soita enää yhtään mihinkään maltaita maksdaviin puheluin Sieltä soittavat minulle kiitos.

..Maantaina lopetan kaikki maksukanavat totaalisesti. Aivan kyllästynyt teidän sekoiluun.


Soitto Elisan asiakaspalveluun on yhä ihan normaalihintainen puhelu. Aivan kuten sinulle aiemminkin täällä jo huomautettu, eli tilanne ei ole siitä muuksi tässä vieläkään muuttunut.

Ja ennen kuin nyt menet äkkipikaistuksissasi lopettamaan kaikki maksukanavat, jotka tosin ymmärtääkseni tässä ketjussa juuri väitit jo tapahtuneen, niin kannattaisiko vielä kokeilla rauhassa sinulle annettuja ohjeita. Ties vaikka se yllättäen siitä ihmeellisesti alkaisikin taas toimimaan.. 😉
Kokeiltu on ja c more näkyy mutta hd mix ei. Siellä ei vielkään tajuttu ettei digiboxia ja kortinlukija linkittettiin uudestaan jne,, ja EI NÄY. Riitti kiitti ja heippa.
Kyllä minä näitä maksukanavia olen vaihdellut - tilaillut ym. jo 90 alusta asti , mutta tämänlaista ei ole vielä tullut eteen. 😞 Piampi " taitaja voisi olla nyt puuttumatta koko juttuun. 😠
Ongelma on se että minulla lukee siellä viihde ja eivät ymmärrä etten omista digiboxia. Viihde vain nopean netin takia . Poistatin nyt koko hd paketin , arvatenkin senkin poistaminen ei onnistu. Kyllä ne illalla myöhään aukesi paitsi ne 3 valinnaista joita katsoin. Ei auta kun mennä elisan myymälään paikanpäälle vääntämään rautalangasta. :8
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Autellaan kyllä ihan mielelään täälläkin. VIeläkö jossakin tarvitset siis jeesiä? Oliko nyt tarkoitus, että haluat selvitellä asiaa vaiko irtisanoa jotakin?
Paras apu vikatilanteissa löytyy aina vikapalvelusta. Myymälässä ei aina välttämättä osata kaikissa vikatilanteissa auttaa, joten kannattaa kääntyä mielummin vikapalvelun puoleen. 🙂
No chattailin jonkun ihmisen kanssa ja asia korjaantui samantein. Tuolla viikonlopun vikapalvelussa meni kaikki vieläkin sekaisemmaksi. Sinne en enää erehdy soittamaan. Mutta kysyn - Voinko minä jolla ei ole viihteestä muuta kuin netti tehdä itse kanavien vaihtoa - poistoa tms,, ? Katsoin oma elisasta ja ymmärsin etten voi. Miten on ? Sitä utelen vielä. 😳
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
No hyvä, että varsinainen asia tuli hoidettua 🙂

TTV asiakas voi tilailla ainakin täältä itse paketteja: https://verkkokauppa.ttv.fi/
OmaElisassa tosiaan suoraa ei tuo onnistu.
No kiitos . Pitääkö tehdä miten nuo tunnarit ? Ihan uusi vai käykö joku jo voimassa oleva ? Vastaa vielä tähän Mits,, 🙂
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Minä en soita enää yhtään mihinkään maltaita maksdaviin puheluin Sieltä soittavat minulle kiitos.

..Maantaina lopetan kaikki maksukanavat totaalisesti. Aivan kyllästynyt teidän sekoiluun.


Soitto Elisan asiakaspalveluun on yhä ihan normaalihintainen puhelu. Aivan kuten sinulle aiemminkin täällä jo huomautettu, eli tilanne ei ole siitä muuksi tässä vieläkään muuttunut.

Ja ennen kuin nyt menet äkkipikaistuksissasi lopettamaan kaikki maksukanavat, jotka tosin ymmärtääkseni tässä ketjussa juuri väitit jo tapahtuneen, niin kannattaisiko vielä kokeilla rauhassa sinulle annettuja ohjeita. Ties vaikka se yllättäen siitä ihmeellisesti alkaisikin taas toimimaan.. ;)


kyllä elisan nettisivut edelleen väittää että asiakaspalvelunumero on 010 alkunen numero eli ei ole normaalihintanen pakettiliittymissä tietysti normaali paketin ylimenevä hinnoittelu mutta ei normaalihintanen ja puheluhinta on normaali muissa kuin pakettiliittymissä
No juu ja taas soitto asiakaspalveluun että saa tunnukset. Ei voi olla todellista 😃 No eipä siinä muu auta kun joku päivä odotella jonon olevan jossain vaiheessa alle minuutin. 😛
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Uskon, että Piampi tuossa aiemmin "normaalihintaisella" puhelulla tarkoitti sitä paikallisverkkomaksua, mikä puhelusta veloitetaan. Se ei toki juu paketteihin mene. 🙂

Ainakin tuossa nettisivulla sanotaan, että tilausvaiheessa on annettu nuo tunnukset. Aika vähän on tullut tuon TTV:n verkkokaupan kanssa oltua tekemisissä, mutta eiköhän tunnukset jotenkin ole kaiveltavissa. 🙂 Mutta yhtä helposti muutokset ovat tehtävissä vaikka chatin kautta. Välttyy puhelimessa jonottelulta, eikä maksa erikseen.
Se chatti tulee vain kirjautuessa oma elisaan jos tulee. Onko jossakin sellaista vapaata chattia kun kirjauduin eikä chatista tietookaan. Ei vissiin näy samalle valittajalle kun kerran viikossa 😃 No ehtii tässä vielä . Kiitän vastauksesta . Ei muuta kun vielä jonottamaan puhelimeen. Kyll se siitä tai ei. :8
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Chattiin pääsee kyllä myös kirjautumatta OmaElisaan, esim. tämän linkin kautta tarjoutuu heti chat: http://bit.ly/1PwLY3a
Myös asiakastukisivujen kautta pääsee chattiin. 🙂
Juu sain käyttäjätunnuksen ja sanottiin sähköpostin oleva salasala . Mutta ei kyllä onnistu ei millään. En kyllä todelllakaan tajua , pakko myöntää. Kyllä minä tarvitsen jonkun älykkään apua ja sitä älyä minulta puuttuu juur tuo määrä jota en tajua. 😞
Kaiken lisäksi teksti oli sekoitus Suomi - Enkku ? :?
Hiki hatussa sain veivattua itseni sinne. Siellä oli valinnaiset laitettu maksullisiin extrakanaviin ja extrakanavaa ei ollut olemassakaan. Näkyy kyllä töllössä. ? 😞 No laattaan urputusta ja valitusta jne,, Saas nähdä mikä lasku sieltä lie tulee ? :8:$

Osallistu keskusteluun