Vastattu

Valinnaiset kanavat

  • 3 kesäkuu 2018
  • 12 kommenttia
  • 1177 katselukerrat

Tilauksen käsittely epäonnistui! Yritä myöhemmin uudelleen.
Tämä taitaa olla tuttu viesti monelle
muullekin . Olisikohan tuohon vaivaan
joku helppo ratkaisu?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God 3 kesäkuu 2018, 11:57

Kaapelikortille yrität tilata kanavia?

Kerrotko vähän taustaa, mitä kanavia / paketteja on jo tilattu?
Mitä kanavia / paketteja yrität tilata?

Yritätkö tilausta elisaviihde.fi/maksukanavat -sivustolta vai TTV:n verkkokaupasta (toimii Pirkanmaan alueella)?
Katso alkuperäinen viesti

12 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Kaapelikortille yrität tilata kanavia?

Kerrotko vähän taustaa, mitä kanavia / paketteja on jo tilattu?
Mitä kanavia / paketteja yrität tilata?

Yritätkö tilausta elisaviihde.fi/maksukanavat -sivustolta vai TTV:n verkkokaupasta (toimii Pirkanmaan alueella)?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4
Hei . Kun teet kuten Dj-God opasti ja neuvoi,niin sitten kyllä etenee asiat ja ne toimivat

"Tietopankki"
Ton on pakko olla joku Elisan tekoälybottikokeilu, joka suoltaa ylimakeaa sinne sun tänne.
Elisa voisi fixata aluksi ihan peruskielioppia:
- Hei . Ennen pistettä ei välilyöntiä
- neuvoi,niin Pilkun välilyönti
Vai onko tämä joku testi miten kauan bullpoopoo menee läpi????

EDIT // Siistitty sanamuotoa -Patomiäs
Käyttäjätaso 4
ARSKALLE. Pyydän anteeksi kirjoitusvirheitäni. Onhan korrektia, toiset huomioonottaen kirjoittaa pilkulleen oikein. Täytyypä olla tarkkana sitten. Hyvää kesää sulle toivottelen,kuten itsellenikin.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
"Tietopankki"
Ton on pakko olla joku Elisan tekoälybottikokeilu, joka suoltaa ylimakeaa sinne sun tänne.


Ei ole mikään Elisan keinoälykokeilu, vaan ihan tavallinen asiakas kirjoittelemassa.

Se on kumma juttu, kun jollain kirjoittajalla on asiat kunnossa ja toivoo ympärilleen kaikkea hyvää, niin heti ruvetaan aitoutta epäilemään.

Elisan chat-asiakaspalvelussa on Esa_Pekka -niminen softarobotti yksinkertaisissa kysymyksissä auttelemassa, mutta muualla ei niitä ole vielä hyödynnetty.

Kyllä täällä Palstalla sitten kerrotaan, jos jotain botteja otetaan käyttöön vastailemaan.
Käyttäjätaso 1
Itselläni on ollut sama ongelma Mx-S:n kanssa. Chat-asiakaspalvelu ei saanut kanavia vaihdetua. Asiakaspalveluun kun soitin, sama juttu. Lupasivat hoitaa vahdon myöhemmin, ja tästä tulikin tekstarilla vahvistus, että kanavat on vaihdettu, mutta käytännässä minulta poistettiin toinen valinnainen kanava ja tilalle ei tullutkaan mitään. Toinen soitto - sama lopputulos - lupasivat fiksata myöhemmin ja lisätä toinen kanava. En jaksanut enää odottaa ja sanoin kanavapaketin irti.
Moi.
Minä irtisanoin paketin myöskin ja otin sen sitten uudestaan . Sen jälkeen sain valittua haluamani kanavat.
Lukkoreiska
Käyttäjätaso 4
HOH HOIJAA. Juurihan exe sanoi, että kerran kuussa. Itsekin varmistin,kun luulin, että yhtenään voi vaihtaa, no siinähän ei olisi mitään järkeä.

Kärsivällisyyttä ja pitkämielisyyttä pitää olla,eikä heti pois heittämässä hyviä asioita. Meillä ELISA VIIHDE kuuluu kodin vakio osioon ja kaikki pelaa oikein hyvin.
Käyttäjätaso 4
Hei . Kun teet kuten Dj-God opasti ja neuvoi,niin sitten kyllä etenee asiat ja ne toimivat
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Kaapelikortille yrität tilata kanavia?

Kerrotko vähän taustaa, mitä kanavia / paketteja on jo tilattu?
Mitä kanavia / paketteja yrität tilata?

Yritätkö tilausta elisaviihde.fi/maksukanavat -sivustolta vai TTV:n verkkokaupasta (toimii Pirkanmaan alueella)?


Moro lukkoreiska ja tervetuloa Palstalle! 🙂 Mikäli noilla yllä olevilla Dj_Godin ohjeilla ei onnistu, niin kannattaa ottaa yhteyttä sitten asiakaspalveluun
Moi.
Minulla on Elisa Mix M kanavapaketti.
En saa vaihdettua mitään valinnaisia
kanavia.
"https://elisaviihde.fi/maksukanavat#"
Tuolta kautta olen yrittänyt .
Lukkoreiska
Käyttäjätaso 4
Kysynpä samalla . Patomiäs, saako niitä valinnaisia kanavia vaihdella alvariinsa,vai kerran kuussa aina?
Käyttäjätaso 3
Joo kerran kuussa voi vaihtaa valinnaisia kanavia 🙂 Jos niiden vaihtaminen ei jostain syystä onnistu niin oletko yhteydessä asiakaspalveluun, voidaan sitä kautta tarkempien asiakastietojesi avulla tutkailla tilannetta lähemmin.

Osallistu keskusteluun