Vastattu

Verkkoyhteys

  • 25 helmikuu 2015
  • 7 kommenttia
  • 7377 katselukerrat

Mikähän mättää kun smartTV:ssä ei netti toimi viikko sitten toimi normaalisti, ilmoittaa että verkkoon ei saa yhteyttä. Ei toimi Wlanin kautta eikä suoraan ethernet liittymän kautta.

Täällä on jollain muillakin sama ongelma mutta uutena palstan käyttäjänä en niitä enään löytänyt
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi jusvuori 25 helmikuu 2015, 21:03

Samsungin Smart-TV näyttää olevan jumissa maailmanlaajuisesti. Käyttäjät ympäri maailman ovat raportoineet, että televisio ei saa yhteyttä Smart Hub palveluihin.

http://www.myce.com/news/samsung-smart-tv-smarthub-suffer-worldwide-internet-outage-75099/

Yhtiö itse ei ole toistaiseksi myöntänyt, että palvelussa olisi mitään vikaa. :smileycheesy:

Ja tarkkaan ottaen se Samsunging televisio kyllä menee nettiin. Television internet-selain toimii ihan normaalisti. Mutta koska televisio ei saa yhteyttä Smart Hub palvelimelle, se virheellisesti väittää, että internet-yhteys olisi epäkunnossa. Ei kannata lähteä rassaamaan modeemeja. Internet-yhteydessä ei ole mitään vikaa.

Katso alkuperäinen viesti

7 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Toimiiko muuten netti? Muilla laitteilla? Onko minkä merkkinen televisio? Samsungin televisioissa on ilmeisesti päivityksen myötä tullut vastaan ongelmia ihan maailmanlaajuisesti.
Minulla sama ongelma Samsungin SmartTV:n kanssa. Alkoi eilen. Maanantaina vielä toimi kiinteä yhteys kaapelimodeemin kanssa mainiosti. Nyt ei toimi kiinteä yhteys eikä langaton yhteys. Yhteydet toimivat läppärillä ja muilla härpäkkeillä. SmartTV:n asetusten mukaan yhteys modeemille löytyy, mutta ei modeemista nettiin. Kaapelimodeemin malli on ZyXEL P-661HNU-F1.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Samsungin Smart-TV näyttää olevan jumissa maailmanlaajuisesti. Käyttäjät ympäri maailman ovat raportoineet, että televisio ei saa yhteyttä Smart Hub palveluihin.

http://www.myce.com/news/samsung-smart-tv-smarthub-suffer-worldwide-internet-outage-75099/

Yhtiö itse ei ole toistaiseksi myöntänyt, että palvelussa olisi mitään vikaa. :smileycheesy:

Ja tarkkaan ottaen se Samsunging televisio kyllä menee nettiin. Television internet-selain toimii ihan normaalisti. Mutta koska televisio ei saa yhteyttä Smart Hub palvelimelle, se virheellisesti väittää, että internet-yhteys olisi epäkunnossa. Ei kannata lähteä rassaamaan modeemeja. Internet-yhteydessä ei ole mitään vikaa.
Huomasin tämän issuen nettiä kahlatessani myös. Harmi vaan, että ennen sitä ehdin tuskailemaan tämän asian kanssa turhan monta tuntia ihan turhaan. Ei auta muu kuin odottaa, että vika korjaantuu.
Minulla on 2013 mallin Samsung 46f8005 mallin tv sillä toimii netti yhteydet ihan hyvin nytkin katson ylen areenaa

käytän wlan yhteyttä. Yhteydet on toiminut normaalisti koko ajan ja olen päivittänyt uusimmat ohjelmat kun niitä on tullut tälle tv mallille
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Tuon linkin takaa löytyvässä uutisessa mainittiin, että Smart Hub toiminnallisuuden ongelmat koskivat Samsungin D- ja E-mallin televisioita.
Nämä on hauskoja nämä smart TV:t. Tuossa vuosi sitten oli vastaava ongelma Philipsin telkkarin kanssa.

Philips oli päivittänyt netissä olevan palvelunsa ja siitä johtui että telkkarista tuli tosi tyhmä. Smart TV -ominaisuudet eivät toimineet. Telkkarin softan päivitys auttoi!

Osallistu keskusteluun