Viasat Sport hinnoittelu

  • 5 syyskuu 2016
  • 28 kommenttia
  • 1815 katselukerrat

  • Kyselyiässä
  • 21 kommenttia
Hei,

Ymmärtääkseni määräaikainen sopimus jonka tein 15.7.2016 tarkoittaa määräaikaista sopimusta sovitulla hinnalla.
Viasat Sport 1kk 0e/kk + 5kk 24,95e/kk.

Juuri tulleessa laskussa on kuitenkin hintana 34,95e/kk

Muutokset hinnoittelussa kesken sopimuskauden ovat mielestäni vähintäänkin kohtuuttomia, joten jonkinlainen selitys tähän olisi mukava kuulla.
Kiitos.

28 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Kyllä sovittu hinta pätee koko sopimuskauden joten soitto asiakaspalveluun vain.
Pistä asiakasnumerosi palstan profiilitietoihin niin modetkin voi asiassa auttaa kunhan tulevat virkapaikalle.
Asiakasnumero lisätty tietoihin.

Josko jotain kommenttia olisi saatavilla?
Kiitos.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
@jmo

Palstatiimi ei enää tähän aikaan päivystä, mutta uskoisin, että huomenna kommentoivat tilannettasi.

(Itse olen Elisalainen asiantuntija, mutta en sellaisessa roolissa, että pääsisin asiakastietojasi käpistelemään, muuten mielelläni auttaisin.)
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Tuo on nyt korjattu, vähennä laskulta 10€ ja maksa samoilla tiedoilla. Korjaan myös sopimuksen alennuskauden keston.
Hienoa.

Suuret kiitokset. 🙂
Jahas, täällä on samanlainen virhe hinnoittelussa. Jopa laskussa lukee "Viasat Urheilu 2kk 0e/kk + 4kk 24,95e/kk", mutta silti veloitetaan 34,95e/kk.

Laskun päiväys on merkitty tosin vasta huomiselle, että ehtiihän tuo muuttua...

Niin, ja lasku on e-lasku.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Voit JaniT tosiaan asiakaspalveluumme olla yhteydessä jos haluat pikaisesti sen saada tarkistettua (010 190 240 ark. 8-19, la 10-16.30) tai sitten heitä asiakasnumeroa tietoihisi niin käymme vilkaisemassa!
Asiakasnumero nyt tiedoissa.

Jotenkin luulisi, että tuo sama laskutusvirhe koskee kaikkia vastaavia tapauksia (määräaikainen Viasat).
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Tuo selviteltiin ja korjaus tulee seuraavalle laskullesi. 🙂
Hei vaan vielä,

Uusin lasku näytti tulleen, mutta nyt tuossa sopimuskausi on laitettu päättyväksi jo 15.12.2016.
Puoli vuotta tulee kuitenkin täyteen vasta 15.1.2017.
Onkohan tuossa käynyt jotain vai mistähän on kysymys?
Kiitos.


Ymmärtääkseni määräaikainen sopimus jonka tein 15.7.2016 tarkoittaa määräaikaista sopimusta sovitulla hinnalla.
Viasat Sport 1kk 0e/kk + 5kk 24,95e/kk.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Jeps järjestelmävirheestä johtuen se lyheni kuukaudelta, korjailen sen nyt ja pitäisi näkyä seuraavalla laskulla normaalisti. 🙂 Kiitos huomiosta!
Suuret kiitokset jälleen. 🙂
Tuo selviteltiin ja korjaus tulee seuraavalle laskullesi. :)

Tänään katselin uutta laskua. Siinä edelleen hintana 34,95e eikä mitään korjausta edelliseltäkään kaudelta. Mitenköhän tämän saisi menemään oikein?
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +2
Tänään katselin uutta laskua. Siinä edelleen hintana 34,95e eikä mitään korjausta edelliseltäkään kaudelta. Mitenköhän tämän saisi menemään oikein?


Pahoittelut, laskutuksessasi oli edelleenkin virhe. 😞 Olen nyt hyvittänyt uusimmalta laskultasi kahden kuukauden alennuksen suoraan. Voit siis muuttaa summan suoraan 14,95 e:ksi, ja muuten maksaa sen samoilla tiedoilla. Lisäksi olen lisännyt tuleville kuukausille tuon 10 euron alennuksen jo valmiiksi. Nyt pitäisi siis kaiken olla reilassa. Pahoittelut tästä meidän virheestä ja sinulle aiheutuneesta ylimääräisestä vaivasta.
Hei vaan vielä,
Uusin lasku näytti tulleen, mutta nyt tuossa sopimuskausi on laitettu päättyväksi jo 15.12.2016.
Puoli vuotta tulee kuitenkin täyteen vasta 15.1.2017.
Onkohan tuossa käynyt jotain vai mistähän on kysymys?
Kiitos.

Ymmärtääkseni määräaikainen sopimus jonka tein 15.7.2016 tarkoittaa määräaikaista sopimusta sovitulla hinnalla.
Viasat Sport 1kk 0e/kk + 5kk 24,95e/kk.
Jeps järjestelmävirheestä johtuen se lyheni kuukaudelta, korjailen sen nyt ja pitäisi näkyä seuraavalla laskulla normaalisti. 🙂 Kiitos huomiosta!
Ja jälleen hämmentää mieltä.
Viasat Urheilu 01.12.2016 - 31.12.2016 34,95
Alennukset Kampanja-alennus kanavapaketti. Etu päättyy 15.12.2016.
01.12.2016 - 15.12.2016 24 -5,00

Eli voisiko tämän saada kuntoon? Alennus siis ei pitäisi olla 5 euroa, vaan 10 euroa, eikä etu lopu 15.12, vaan vasta 15.1.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Äh, nyt mennyt hommat vähän pieleen. Korjailen laskun ja laitan kampanjan vielä yhdelle kuukaudelle, joka jäänyt puuttumaan. Pahoittelut!
Suuret kiitokset jälleen.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +1
Äh, nyt mennyt hommat vähän pieleen. Korjailen laskun ja laitan kampanjan vielä yhdelle kuukaudelle, joka jäänyt puuttumaan. Pahoittelut!
Suuret kiitokset jälleen.
Kissa kiitoksella elää. Tuollaisen sekoilun jälkeen Elisalta pitäisi löytyä sen verran tilannetajua, että antaisi 1kk ilmaiseksi tuon tilauksen jatkoksi. :@

Tosin laskun siitäkin varmaan laittaisivat... :8
Äh, nyt mennyt hommat vähän pieleen. Korjailen laskun ja laitan kampanjan vielä yhdelle kuukaudelle, joka jäänyt puuttumaan. Pahoittelut!
Suuret kiitokset, kuten aiemminkin jo totesin.
Valitettavasti en pääse näkemään valitsemiani kanavapaketteja OmaElisassa koskien kaapelikanavia.
Tätä on nyt jatkunut jo muutaman viikon.
Voisitteko ystävällisesti selvittää mistä on kyse.
Kiitos jälleen.

"Valitettavasti järjestelmässä tapahtui virhetilanne.
Pahoittelemme tilannetta.
Siirry seuraavista linkeistä eteenpäin
Palvelun etusivulle
Kirjaudu ulos"
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Ei onnistu edes vanhan OmaElisan puolelta?
Ei onnistu edes vanhan OmaElisan puolelta?
Ei. Sieltä niitä ymmärtääkseni ainoastaan näkeenkin.
Vai pitäisikö nuo kanavavalinnat ja muokkaukset näkyä jossain muuallakin?
Laitoin viestiä asiakaspalveluun ja tein häiriöilmoituksen.
Tuesta otettiin yhteyttä ja selvittelevät asiaa, joten homma hoidossa.
Kunniamerkki +3
Laitoin viestiä asiakaspalveluun ja tein häiriöilmoituksen.
Tuesta otettiin yhteyttä ja selvittelevät asiaa, joten homma hoidossa.


Kiva juttu, että on selvityksessä! 🙂
Hei taas,

Selvittelyn lopputuloksena oli että vanhan OmaElisan, eikä myöskään muunkaan itsepalvelun kautta enää onnistu.
Eli maksullisten kaapelikanavien poistot ja lisäämiset paketteihin (esim. ElisaMix HD jossa kuukausittainen kanavanvaihto-oikeus) vain Asiakaspalvelun kautta toistaiseksi.
Sinällään mielenkiintoista, koska Elisa Viihteessähän noita paketteja voi itse hallinnoida.

Olisko mahdollista saada tätä kautta vaihdettua ElisaMix HD-pakettiin kanavan?
Eli maksuttomaksi muuttuneen National Geographic HD:n voisi vaihtaa Viasat Explore HD:ksi.

Suuret kiitokset jo etukäteen jos onnistuu, ettei taas tarvitse jonottaa puolta tuntia Elisan myymälässä tai puhelimessa. 🙂
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Tein tuon muutoksen, miltä nyt näyttää (vai näyttääkö enää miltään)?

Osallistu keskusteluun