Kysymys

4jättä päivää netti poikki

  • 27 huhtikuu 2013
  • 6 kommenttia
  • 1175 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 2 kommenttia
Jebou. Eli 4jättä päivää netti poikki ( oulun herukassa )  kun rak. työmaalla kaivoivat ilman kaapelikuvia menemään, eivätkä apinapojat ( eltel ) pysty korjaamaan kun maa roudassa. Saa nähä montako ***** viikkoa menee...ehkä ***** juhannuksena...asiakaspalvelu  mussuttaa ympäri pyöreetä pyörylää..*****i sentään

6 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Hei Heimo25!

Ikävä kuulla, että kaapelit ovat katkottu jonkun toimesta. Hae Shopitista tai muualta nettitikun niin ei tarvitse sentään ilman nettiä olla.

Mikäli sinulla on Saunalahden mobiilidata älypuhelimessasi, voit jakaa sitä täysin rajattomasti tietokoneillesi Wifi-tetheringin avulla.

Toivottavasti kiinteä netti toimii pian taas.

Mukavaa päivänjatkoa!
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Heimo25 kirjoitti:
pysty korjaamaan kun maa roudassa.

Pakkohan se on onnistua, jos ne sai sen kaapelin poikki kaivettua. :what:

Jos tuo nyt alkaa lähelle viikkoa kestämään, kannattaa pyytää Asiakaspalvelusta hyvitystä kuukausimaksusta. Siihen saakka taitaa mennä  Force majeuren piikkiin eli "vahinkoja sattuu eikä kukaan korvaa".

Hyvityspyyntö kannattaa laittaa OmaSaunalahden viestit-osiosta, niin sinulle jää kirjallisesti mitä on pyydetty ja mitä on luvattu. Eikä tarvitse jonottaa puhelimessa.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Hyvis kirjoitti:
Heimo25 kirjoitti:
pysty korjaamaan kun maa roudassa.

Pakkohan se on onnistua, jos ne sai sen kaapelin poikki kaivettua. :what:

Jos tuo nyt alkaa lähelle viikkoa kestämään, kannattaa pyytää Asiakaspalvelusta hyvitystä kuukausimaksusta. Siihen saakka taitaa mennä  Force majeuren piikkiin eli "vahinkoja sattuu eikä kukaan korvaa".

Force majeure vapauttaa palveluntarjoajan korvauksista. Se ei oikeuta palveluntarjoajaa veloittamaan palvelusta, jota ei toimita.
No niin viimeksi oli aika avautuminen kun ei oikein tullu slahti/elisa mitään järkevää selitystä...no edelleen netti sii poikki ja viikko ja 1 päivä menny...pitää olla vapun jälkeen yhteydessä ja neuvotella mitä ne sanoo. Ite ajattelin lähtä 1kk maksujen mitätöimisellä.
Jep ja tilanne jatkuu. Nyt reilu 2 viikkoa ollut laajakaista poikki, alettin käyttään tuota kotiboxin mukana tullutta mokkulaa joka taas pätkii välillä tosi rankasti.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Heimo25 kirjoitti:
Jep ja tilanne jatkuu. Nyt reilu 2 viikkoa ollut laajakaista poikki, alettin käyttään tuota kotiboxin mukana tullutta mokkulaa joka taas pätkii välillä tosi rankasti.

Yli viikon katkos oikeuttaa jo korvaukseen. Viestiä vain asiakaspalveluun Oma Saunalahden kautta sillä mokkulayhteydellä.

Osallistu keskusteluun