Kysymys

adsl-virhe ja miten otan yhteyttä (ei puhelin)

  • 8 toukokuu 2015
  • 4 kommenttia
  • 1270 katselukerrat

Minulla on pitkäkestoinen adsl-virhe, johon haluan heti palvelua ja korjauksen, mutta minulla ei ole juuri puhelinta käytössä sen ollessa tällä haavaa pois käytöstä.

Miten siis lähetän lomakkeen tai joka tapauksessa tuon tiedon, että se ei jää sen lomakkeen ilmoittamaan 3vrk:n ruuhkaan vaan menee jonon ohi ja hoituu heti!

Adsl on ollut poikkia kuukausitolkulla, koska vikapalvelussa sanottiin kaiken olevan kunnossa ja uhattiin perinteisesti sakkomaksuilla, jolloin oletin modeemini olevan kaputt.

Nyt ilmeni, että se ei ollutkaan, vaan taitaa linja olla kaputt!?

4 kommenttia

Oman kokemukseni chatista oli, että se neuvoi OmaGurulle eikä  chatin kautta päässyt tekemään vikailmoitusta.
Joku puhelinnumero olisi hyvä olla, että asentaja pääsee tarvittaessa vikaa korjaamaan paikanpäälle jos vian aiheuttajaa ei Elisan verkon osuudesta löydy.
Käyttäjätaso 1
Arkisin klo 8 - 19 välisenä aikana on mahdollista myös ottaa yhteyttä chatin kautta, ilman puhelinta.

Chat taitaa löytyä täältä:

http://asiakastuki.elisa.fi/yhteystiedot/#otayhteytta
Lähetä yksityisviesti paikalla olevalle moderaattorille (vihreä nimimerkki).

http://yhteiso.elisa.fi/t5/help/faqpage/faq-category-id/pm#pm

Osallistu keskusteluun