Kysymys

Asiakaskysely

  • 6 marraskuu 2015
  • 3 kommenttia
  • 1053 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Onko Elsialla menossa asiakskysely, kun nettisivulla asioidessani sinne ilmetyi seuraava viesti;

"Hyvä Elisa Oyj:n käyttäjä Sinut on valinnaisesti valittu ottamaan osaa vuosittaiseen käyttäjäkyselyyn. Haluatko saada jännittävän 75 euron arvoisen lahjan PALKKION täyttämällä tämän 30 sekunnin kyselyn" 

Lopuksi linkki  "HYVÄKSYÄ"

Tämä on ilmestynyt tänään 6.11.2015 kaksi kertaa asioidessani.

En tietenkään vastannut, koska elokuussa vastaavalaisesta kyselystä elokuussa minulle tuli 5 + 39 euron lasku eli yhteensä 44 euroa, joka meni VISA tilintäni.

Olen siitä reklamoinut sek'ä Elisalle että Nets'n palveluun, joka hoitaa VISA korrtiasioita Suomessa.

Mistähän tässä tällä kertaa on kysymys.

Terveisin

Alpo Tanskanen

3 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
  • ? Ei ole tällaista meillä käytössä emmekä kysy koskaan tilinumeroa tai muuta arkaluonteista tietoa suoraan kyselyissä. Tunnistan kyllä tuon "kyselyn" ja se tuli minullekin aikoinaan kun käytin ei Elisan yhteyttä ja silloin siinä vaan teksti muuttuu että Hei Sonera/Elisa/Anvia/DNA käyttäjä sen mukaan minkä operaattorin netti on huijauksen tilaston mukaan kävijällä. Minulla nuo saa blokattua ainakin, koska olivat pop uppeja selaimessa niin sellaisella kuin Adblock jonka tietääkseni saa käytännössä kaikille selaimille. Suosittelen hankkimaan ja on ilmainen: https://adblockplus.org/
  • Käyttäjätaso 7
    Kunniamerkki +4
    apotti kirjoitti:
    Onko Elsialla menossa asiakskysely, kun nettisivulla asioidessani sinne ilmetyi seuraava viesti;

    "Hyvä Elisa Oyj:n käyttäjä Sinut on valinnaisesti valittu ottamaan osaa vuosittaiseen käyttäjäkyselyyn. Haluatko saada jännittävän 75 euron arvoisen lahjan PALKKION täyttämällä tämän 30 sekunnin kyselyn" 

    Lopuksi linkki  "HYVÄKSYÄ"

    Tämä on ilmestynyt tänään 6.11.2015 kaksi kertaa asioidessani.

    En tietenkään vastannut, koska elokuussa vastaavalaisesta kyselystä elokuussa minulle tuli 5 + 39 euron lasku eli yhteensä 44 euroa, joka meni VISA tilintäni.

    Olen siitä reklamoinut sek'ä Elisalle että Nets'n palveluun, joka hoitaa VISA korrtiasioita Suomessa.

    Mistähän tässä tällä kertaa on kysymys.

    Terveisin

    Alpo Tanskanen

    Ei missään kyselyssä tarvitse antaa tili- tai luottokorttitietojaan. Kyllä tuossa vaiheessa pitäisi hälytyskellojen soida ainakin 150 dB:n voimakkuudella!!!
    Käyttäjätaso 7
    apotti kirjoitti:

    En tietenkään vastannut, koska elokuussa vastaavalaisesta kyselystä elokuussa minulle tuli 5 + 39 euron lasku eli yhteensä 44 euroa, joka meni VISA tilintäni.

    Onko sulla useinkin tapana antaa luottokorttitiedot asiakaskyselyihin? Tai ylipäätään mihin vaan netissä satutaan kysymään?

    Itse asiaan, tuo vaikuttaisi olevan turhan hoonoa suomea jopa markkinointimerkonomien tekstiksi.

    Osallistu keskusteluun