Asiakaspalaute puhelinmyynnistä

  • 26 kesäkuu 2019
  • 2 kommenttia
  • 485 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 2 kommenttia
Hei!
Elisalta soitti tänään minulle puhelinmyyjä. Alkuun en tiennyt, että kyseessä on puhelinmyynti, koska henkilö alkuun kertoi elisan ja DNA:n välisestä sopimuksesta ja tämän vaihtumisesta taloyhtiöni laajakaistan osalta. Luulin alkuun, että kyseessä on oikeasti jonkinlainen sopimussiirto koskien laajakaistaa, mutta henkilön mainostettua minuutin ajan tv:hen tulevaa lisäosaa, jolla saadaan tallennustilaa, sekä maksukanavat näkyviin, tajusin että kyseessä on puhelinmyynti.

Puhelinmyynnin peittäminen oli minusta törkeää, ja turhaan jouduin keskeyttämään työt, kun luulin asian koskevan jotain vakavaa.
Ei tarvitse ainakaan pariin vuoteen vaihtaa elisalle liittymää nyt.

2 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Moikka @LauriR

Pahoittelut heti alkuun, että ei ole mennyt myyntitilanne oikein putkeen.
Tarkempia speksejä en tietenkään voi tietää, että onko taloyhtiöön tosiaan tulossa jokin muutos palveluntarjoajan suhteen. Myyjä on toki voinut tätä myöten lähteä soittamaan ja siinä sitten samalla tarjonnut muita palveluita.
Ainahan tietysti malttia myynnissä tulee olla eikä unohtaa sitä alkuperäistä syytä.

Yleensä kyllä jos taloyhtiössä on tulossa muutoksia palveluntarjoajaan nettiyhteyksien suhteen niin tiedotetaan asukkaita. Osaatko sanoa onko tullut kirjettä tai muuta tiedotetta tuollaisesta asiasta? 🙂
Terve,
Ei, en ole sopimusmuutoksista mitään, mitä ihmettelenkin että kuulen sellaista elisan puhelinmyyjältä.

Osallistu keskusteluun