Asiakaspalvelu puhelimessa

  • 8 helmikuu 2017
  • 2 kommenttia
  • 190 katselukerrat

Minulle soitettiin tänään 8.2.2017 laajakaista asiasta kello 11:00, puhelimen toisessa päässä oli nuori nainen palvelijana. Aluksi oli todella mukava, kunnes aloin kieltäytyä laajakaista tarjouksesta. Tämän nuoren asiakaspalvelijan äänensävy muuttui huomattavasti huonompaan suuntaan. Hän alkoi näsäviisastelemaan siitä kuinka maksan hänen mielestään "surkeasta netistäni" liikaa. Puhelun lopussa hyvät päivänjatkot toivotettiin ylimielisesti. Toivottavasti otatte tämän asian puheeksi asiakaspalvelijoidenne kanssa.

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Moi Jenna!

Kiitos palautteestasi. Ilmeisesti kyseessä oli siis puhelinmyynnistämme tullut puhelu? Laittaisitko meille numeron, johon sinulle soitettiin meille yksityisviestillä täällä: elisa.to/viestipalstatiimille niin voidaan kohdistaa palaute oikealle henkilölle? 🙂

Jokainen palaute tällaisista tapauksista on tärkeä. Puheluiden laatua valvotaan tiukasti ja mikäli ilmenee tosiaan tällaisia tapauksia, että asiakkaalle näsäviisastellaan tms. niin tilanteet käydään kyllä läpi myyjän kanssa. Tarvittaessa myyjä saa näistä kyllä ihan huomautusta ja asianmukaiset seuraamukset.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +1
Hän alkoi näsäviisastelemaan siitä kuinka maksan hänen mielestään "surkeasta netistäni" liikaa. Puhelun lopussa hyvät päivänjatkot toivotettiin ylimielisesti. Toivottavasti otatte tämän asian puheeksi asiakaspalvelijoidenne kanssa.

Kiinnostaa, että mikä se tämän hetkinen niin surkea netti on josta maksat ja mitä olisit saanut tilalle ? :)

T: Tuokki

Osallistu keskusteluun