Kysymys

Bewan ibox c5200n ei löydä ip:tä?

  • 27 syyskuu 2010
  • 3 kommenttia
  • 860 katselukerrat

Elikkäs nykyinen bewan c5200n toimi suht hyvin ensimmäiset kolme viikkoa (vähän takkuilua esim. youtube videoita katsoessa) mutta lauantai iltana @-valo sammui ja useamman käynnistyksen jälkeen modeemi ei ole saanut haettua ip:tä. Restartin jälkeen @-valo vilkkuu muutaman kerran ja sitten luovuttaa. Olen koittanut samutella ja käynnistellä useaan otteeseen mutta ei näytä toimivan. Olen myös koittanut vaihtaa t-liitintä, mutta ei silti toimi. Alueellani (tampere, hervanta) ei ole myöskään ilmoitettu mitään häiriöitä kaapeliverkossa, joten vika on varmaan modeemissa?
Soitin myös tukipalveluun mutta 25min odotuksen jälkeen luovutin...

Voinko vielä korjata itse jotenkin boxin vai tilaanko uuden tilalle?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

3 kommenttia

Itse asun samalla alueella ja yhden boxin olen joutunut vaihtamaan. Jos boxi kuitenkin saa "yhteyden" niin tällöin kyseessä ei ole laiterikko vaan kaapeliverkossa on jotain rikki. Tein itse vikailmoituksen kun netti toimi joskus ja jouluna. Nyt on ollut netti pois käytöstä noin 12h ja alkaa mennä hermo kun kyseessä ei kuitenkaan ole ensimmäinen kerta. Netti on toiminut ainoastaan 2 ensimmäistä kuukautta moitteettomasti. Sen jälkeen alkoi toi jäätävä pätkiminen jonka kesto on yleensä noin 20 min mutta esimerkiksi nyt on netti ollut juuri tuon 12h pois päältä.
Hervannassa minäkin ja sama modeemi kadottaa yhteyden jatkuvasti. Tätä on jatkunut ainakin viimeiset neljä paivää.
Itselläni myös sama modeemi, asuinalue ja ongelma. Tosiaan ainakin reilun viikon verran on nyt yhteys toiminut todella huonosti, katkeilee vähän väliä.