Vastattu

Ei yhteyttä kaapelimodeemilla

  • 20 tammikuu 2019
  • 1 kommentti
  • 457 katselukerrat

  • Satunnainen osallistuja
  • 17 kommenttia
Yhteys on katkennut joskus eilisen illan ja aamun välillä. Modeemissa (TG2492s) vain US/DS valo vilkuttaa.

Uudelleenkäynnistelyt ei auta. Laskut maksettu ja sopimukset ok, kuten apuri neuvoi tarkistamaan.

Yritin myös varata soittoajan asiakaspalvelusivulta, mutta se herjaa "Tapahtui joku virhe. Yritä tarvittaessa uudelleen.", joten ei onnistu sekään. Ei pääse valitsemaan aihetta edes.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi kimppikoo 20 tammikuu 2019, 08:52

Kannattaa soittaa asiakaspalveluun, numerosta pääsee 24/7 tekemään vikailmoituksen. Puh. 010 190 262
Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Kannattaa soittaa asiakaspalveluun, numerosta pääsee 24/7 tekemään vikailmoituksen. Puh. 010 190 262

Osallistu keskusteluun